Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-07-22 05:19, Booth skrev:

Jeg stemmer for aa fjerne signaturfunksjonen, 99% av signaturene er fullstendig urelevante, og strengt tatt ikke en signatur i det hele tatt.


Bilde av en skihopper, kommersiell reklame hvilket folk sniker inn paa alle mulige maater, noen slenger url'n til siten rett ut, andre er f.eks teknisk ansvarlig i et eller annet shellfirma og noen bruker en halv side for aa faa ned specs om pc'n. Alt dette er som sagt fullstendig urelevant.


En signatur er et navn og evt en emailadresse i denne sammenhengen.


ja, dette forumet skal være noe alvorlig og brukes med respekt. Men jeg får et inntrykk av at du er tørr og kjedelig. Man må lov å ha morsomme signaturer og specs som er overklokket. slik fikk jeg inspirasjon til å overklokke mine deler til max :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

signaturer er greit, men det finst to måtar med alt feks eg har mine specs som sig og eg bruka nesten ikkje sigg anna enn når eg treng det. og en ting til en treng ikkje å ha ei ny lingje for kvar ting i specen....

det går ann å gjere det litt meir kompakt

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-28 22:30, SineTwo skrev:

Quote:


Den 2002-07-22 23:42, fondus skrev:

Quote:


Den 2002-07-22 23:12, SineTwo skrev:


Og fondus, du er en av de som reklamerer for en teit irc kanal - vennligst se å gjør noe med dette i tilfellet du ikke vil motsi degselv.



 

Teit IRC kanal?

 

motsi meg selv i hvilket tilfelle? kan du forklare nærmere?

 

 

Sorry - enten har du skifta signatur eller så har jeg loka. Det stod noe greier med #hardware.no tror jeg på under.net... jaja - beklager igjen, tok visst feil. Var lengesiden jeg post'a denne beskjeden

 

 

du hadde helt rett, siggen min var: #hw.no @ undernet <--- for oss kule

 

jeg bytta sig temporary nå for å drite ut Bill Clinton, men jeg skal snart bytte tilbake til reklamen :cool:

Lenke til kommentar

Et par kommentarer:

- En signatur er en kort hilsen eller tekst som sier hvem du er. Hvorfor noen må bruke bilder og evt. HW-specs i signaturen er derfor helt uforståelig for meg..

- Enkelte trenger også et kurs i quoting. Det er ingen vits å bruke quote-funksjonen med mindre man skal svare konkret på noe som tidligere har blitt skrevet. Posten over denne er et godt eksempel på svært dårlig quoting.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

JAJA HW SPECS I LANGE BANER ER GANSKE UNØDVENDIG, men du må da får guds skyld la signaturene våre være i fred. Morsome bilder er altid gøy sånn som han fotball fyren over her datt nesten ned av krakken. Liver opp forumet og gjør det litt mindre trist en det det er allerede. (Kanskje på tide med en stuss her???) Og tilbake til signatur så kan det være en grei regel og vise den en gang i en tråd.

Lenke til kommentar

Cant we all just get along..? =)

 

Hehehehehehe

 

Man må jo le litt når man leser denne tråden..?

 

Masse folk som er veldig seriøse og mener det burde være stilrent, mens resten spriter opp med farger, bilder og sitater. Et salig kaos.

 

Stiller meg ganske enkelt på sidelinja angående dette. BORTSETT fra en ting.. de som legger ut hardware specs for å skryte på seg ting som pappas lommebok har ordnet. Da kan vi like så greit bare hele gjengen knipse bilder av ballene våre og legge det som signatur. Så kan vi sammenligne noe som kanskje teller? =)

 

Ps: veldig lite hunkjønn på disse forumene? =)

 

-Dante

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-23 22:21, Anders Leipsland skrev:

Quote:


Den 2002-07-23 22:14, Kjetil Lura skrev:

Anders du leste vist ikke min forrige post ser eg, Eg er logget inn fra eg står opp til eg legger meg på hw.no


 

lese før jeg svarer ja, øh...øhm, uops :oops:

 

Men blir man ikke automatisk logget av hvis man er inaktiv på forumet en periode (evt. bare leser poster og ikke svarer på noe?)

Lenke til kommentar

Jeg driter egentlig ganske langt i om det er stilrent eller ei, for min del kan dere toerke dere i rasset med hele hw.no.

 

Poenget var ganske enkelt aa slippe aa spa igjennom 3 maal moekk for aa faa hjelp eller eventuelt hjelpe, det er hvertfall det som er hovedfunksjonen i den delen av forumet jeg henger.

 

Btw, trenger ikke en ***forlenger i min signatur :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-22 05:19, Booth skrev:

Jeg stemmer for aa fjerne signaturfunksjonen, 99% av signaturene er fullstendig urelevante, og strengt tatt ikke en signatur i det hele tatt.


Bilde av en skihopper, kommersiell reklame hvilket folk sniker inn paa alle mulige maater, noen slenger url'n til siten rett ut, andre er f.eks teknisk ansvarlig i et eller annet shellfirma og noen bruker en halv side for aa faa ned specs om pc'n. Alt dette er som sagt fullstendig urelevant.


En signatur er et navn og evt en emailadresse i denne sammenhengen.


 

Syns ikke det burde være nødvendig å fjerne funksjonen, men du har så absolutt et poeng.

Det kan være nyttig å bruke hvis man skal ha hjelp og trenger å ramse opp specs f.ex.

 

Men d r altfor mange som krysser av for vis signatur når d r helt usaklig å bruke den.

Bare for å vise fram den tøffe maskina si, eller har et morosamt bilde de absolutt må vise frem.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-03 01:31, Booth skrev:

Jeg driter egentlig ganske langt i om det er stilrent eller ei, for min del kan dere toerke dere i rasset med hele hw.no.


Btw, trenger ikke en ***forlenger i min signatur :smile:


 

Tror ikke du har lest alle innleggene. For da hadde du forstått nå at det er greit å legge ut hardware spesifikasjonene der, da de kan være relevante i forhold til problemet. Andre signaturer er fullstendig unødvendig, men er de en linje eller to så skriker ikke jeg opp om det.

 

Jeg bruker ivertfall ikke signaturen som en ****forlenger. Maskinen min er ikke akkurat så bra.

 

En ting til... hvis du ikke liker hw.no, så hold deg unna da i stedet for å plage oss andre med sånn drittkasting som du driver med her (sitat : "for min del kan dere toerke dere i rasset med hele hw.no"). Ikke modent nok sagt til at du bør få adgang her.

Lenke til kommentar

Quote:


En ting til... hvis du ikke liker hw.no, så hold deg unna da i stedet for å plage oss andre med sånn drittkasting som du driver med her (sitat : "for min del kan dere toerke dere i rasset med hele hw.no"). Ikke modent nok sagt til at du bør få adgang her.


 

Vel, det der hadde ingen ting med selve hardware.no, innholdet eller folkene bak aa gjoere, det var rett aa slett bare for aa faa fram et poeng, om at jeg ikke bryr meg saa veldig om hvordan det ser ut, jeg trenger ikke et bilde for aa 'sprite' opp forumet som noen sier her. Jeg er her kun for aa gi hjelp aa faa hjelp.

 

Et annet poeng er jo at folk ikke klarer aa bruke signatur funksjonen, en signatur paa nett er det samme som en signatur i real life, faktum er at den blir misbrukt uansett hvor praktisk det kan vaere med hwspecs de gangene du faktisk stiller et spoersmaal som innebaerer at all hw specsene er noedvendig for aa gi et svar.

 

Men jeg hadde haapet paa at kanskje noen moderatorer hadde kommentert i denne traaden, det var de dette var myntet paa.

Ikke en som ikke forstaar hva en signatur faktisk er, aa klarer aa si at jeg ikke er moden nok til aa vaere her.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-03 04:58, Booth skrev:

faktum er at den blir misbrukt uansett hvor praktisk det kan vaere med hwspecs de gangene du faktisk stiller et spoersmaal som innebaerer at all hw specsene er noedvendig for aa gi et svar.


 

Her er jeg helt enig med det. Bilder, signaturer som ikke har noe mål og mening og lignende bør ikke tillates. Men det er veldig greit med hardware spesifikasjoner så slipper jeg å skrive de inn på nytt hele tiden og kanskje glemme noen komponenter hver gang.

 

Quote:


Men jeg hadde haapet paa at kanskje noen moderatorer hadde kommentert i denne traaden, det var de dette var myntet paa.

Ikke en som ikke forstaar hva en signatur faktisk er, aa klarer aa si at jeg ikke er moden nok til aa vaere her.


 

Jeg forstår faktisk hva en signatur er, og at den av enkelte blir "misbrukt". Det var en grunnløs påstand.

 

Når du bruker samme språk som du gjorde i din forrige post, så vitner ikke akkurat det om modenhet. Du bør prøve å holde en seriøs tone her inne, så blir du også tatt mer seriøst. Når du ikke selv forstår at "å tørke seg i rassen med hele hw.no" var umodent sagt, så viser også det det at du ikke er særlig gammel, mentalt sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...