Gå til innhold

Anti Spyware/Virus eventuelt spam løsning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er jo sikkert bedre det men da må du betale..... men det var du vel forberedt på? har ikke di norske en bra ting og billig ting på gang? husker ikke hva de het...

Norman har en grei løsning sammen med Lavasoft ja. Dette er en løsning for en "bedrift" og de er jo selvsagt klar for å betale ;) Grunnen til at jeg sjekker her er fordi jeg hørte om en hardware boks som fungerte som en totalløsning men jeg kommer ikke på hva den heter.

Lenke til kommentar

Trend Micro har ein gateway-scanner som sjekker både inn- og utgåande trafikk for det du ynskjer å sjekke den for. Blant anna virus, spam og crackere.

Kor stor er bedrifta som skal ha dette produktet?

Trend har eit produkt som heiter "InterScan VirusWall for SMB" (Small and Medium Business), som eg nok trur oppfyller dine krav. Den tar virus, spam, og meir til. Men det skal installeres på ein Win2k3 Server eller Linux-boks, så det er ikkje ein standalone, men eg meiner dei leverer det også.

www.trendmicro.no for meir info.

Lenke til kommentar

Takk for alle tips. Jeg har nå klart å finne en hardware boks som funker som proxy, viruswall, antispam, firewall mm. Utrolige konfigurasjonsmuligheter men litt dyr (rundt 30k). Må sjekke litt mer men bare kom med tips hvis dere har :)

Det er ca 50 brukere som skal benytte seg av denne. De har hatt ekstremt mye problemer med virus og spyware visstnok og har sett seg lei av dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har samme problem, en bedrift med ca 50 pc-er og mange brukere som kommer og går, masse spyware.

Bruker Symantec antivirus på serveren, den viser at spyware er funnet men vil ikke fjerne det.

Har prøvd microsoft antispy på hver pc men det funker dårlig! Siden det er så mange brukere så blir det rett og slett for vanskelig for brukerne.

Noen som har en software løsning som ikke er så altfor dyr??

:ermm:

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem, en bedrift med ca 50 pc-er og mange brukere som kommer og går, masse spyware.

Bruker Symantec antivirus på serveren, den viser at spyware er funnet men vil ikke fjerne det.

Har prøvd microsoft antispy på hver pc men det funker dårlig! Siden det er så mange brukere så blir det rett og slett for vanskelig for brukerne.

Noen som har en software løsning som ikke er så altfor dyr??

:ermm:

jeg har erfart det slik at man må kjåre flere spyware paralellt. der noen finner finner ikke andre og omvendt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Prøv Microsoft Antispy. Den er enda i beta utgave og kan lastes ned fra MS sine sider med en 180 dagers prøveperiode.

Det er vel en av de beste jeg har prøvd av de gratis Spyware og den har en realtime protection som de ferreste gratisversjoner har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...