TriNitroToluen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Lurer på om noen kan hjelpe meg med dette problemet. Har en Lancia A112 Junior '83 som ikke vil starte ved fuktig vær. Dette problemet har oppstått det siste året, og jeg kan ikke skjønne hva det kan være. Har i det siste prøvd å bytte en del ting, men dette har ikke hjulpet. Ting byttet: - Tennplugger - Pluggkabler - Bensinfilter - Luftfilter Skal bytte Bensinslange etterhvert og, da den som er der i dag er veldig gammel, men tror ikke dette vil ha noe å si. Bilen starter helt fint når det er tørt i luften. Håper noen kan hjelpe meg med dette, på forhånd takk Lenke til kommentar
RBW Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei, Det kan ikke være fuktighet som kommer inn i fordeleren? Sprekker i lokket? Lenke til kommentar
otis Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Bilen har vel rotor og fordeler lokk? I såfall så må du bytte det også, høres jo ut som fordelerlokk og/eller rotor. Prøv det i allefall. EDIT: Personen over meg kom meg i forkjøpet. Endret 14. juni 2005 av otis Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Har lest litt rundt nå, fikk utrolig nok bestilt nytt fordelerlokk og rotor. Dette er klart i morgen tidlig, så kommer med mere info om hvordan det gikk da. Takker så mye for svar. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Er det den samme motoren i disse som i Fiat 127? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 jo, det stemmer. Litt lettere å få deler når man vet det. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 da var delene bytta, og det er bare å vente på regn . videre tilbakemelding kommer. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 da ser det ut som bilen er i orden, takker alle så mye for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå