Doc_Chronic Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 På it-avisen blir det skrevet at Revolution blir uten hd-løsning. Dette kan vel ikke være smart siden både microsoft og sony skal komme med hd-løsning til sine konsoller? Dyrere eller ikke jeg hadde valgt MED hd-løsning, med tanke på fremtiden. Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Herre gi meg styrke. Jeg har siden 8-bitsens dager vært en liten nintendo fan-boy, og jeg har alltid forsvart Nintendo når gutta har diskutert konsoller. MEN Nintendo har faen ikke gjort det lett for meg opp igjennom årene. De gjorde mange feil med N64 og de gjorde enda flere feil med GC. Av siste generasjons konsoller hadde jeg både PS2 og XBOX, GC vurderte jeg ikke engang. Jeg blir nok uansett å kjøpe en Nintendo neste gang, også får jeg kjøpe en PS3 når jeg får råd til det... Endret 14. juni 2005 av SilentBob Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Dette er jo ganske tåpelig... Hvorfor skal folk bli tvunget til å spille spill i ufattelig lav oppløsning? Tror Nintendo gjør en stor feil her og det kommer nok til å bli en billigkonsoll slik det ser ut på spesifikasjonene. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 vist dette stemmer, så ser eg ikkje på det som verdas undergang. har fortsatt stor tru på at nintendo kan overraske. og det kom fram av artikkelen at nintendo framleis satser på den eine tingen som betyr noko, nemleg kvaliteten på spela. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nintendo gjer aldri feil, dei tjener visstnok betre enn Sony og M$ tilsaman! Men eg ville gjerne ha hatt HDTV oppløsning på revolution. Blir liksom ingen revolution då. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Bryr meg veldig lite. Har ingen planer om å skaffe meg HDTV innen de neste årene. *sigh* Hva er så revulosjonerende med HDTV da? En konsoll er mer enn bare grafikk, noe NR kommer til å bli om de får til det de ønsker. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 nei, hdtv vil forbetra detalj nivået betrakteleg, sjølv med vanleg tv/prosjektor grafikk er jo minst halve opplevelsen i eit spel Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Nintendo fanboys till the end Hva med å akseptere at nintendo ikke er de eneste som kan lage bra gameplay? En konsoll er hele pakken og ikke bare grafikk eller bare gameplay... Hvis grafikk ikke betyr en dritt så er det jo bare å finne frem nintendo 8biten da den har helt fantastisk bra gameplay på mange titler. Poenget er at alle bryr seg om grafikk, uansett hvor mye de sier at de ikke gjør det. Endret 14. juni 2005 av SBS Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nintendo fanboys till the end Hva med å akseptere at nintendo ikke er de eneste som kan lage bra gameplay? En konsoll er hele pakken og ikke bare grafikk eller bare gameplay... Hvis grafikk ikke betyr en dritt så er det jo bare å finne frem nintendo 8biten da den har helt fantastisk bra gameplay på mange titler. Poenget er at alle bryr seg om grafikk, uansett hvor mye de sier at de ikke gjør det. Hehe. Ingen har vel sagt at Nintendo er de eneste som lager godt gameplay. Men deres titler oser av det og det har aldri endret seg. Det er hvordan vi spiller og ser på spill Revolution vil endre på, ikke grafikk. Jeg spiller gjerne NES spill istedet for mange av dagens spill. Jeg bryr meg veldig lite om grafikk, for jeg vet at det er ikke grafikk som gjøre et spill bra. Spill skal underholde og det skal mer en grafikk for å gjøre det. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det skal selvfølgelig mer en grafikk til, men i veldig mange sjangre så hjelper dette på. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nå vet vi faktisk ikke hvordan spillene til Revolution kommer til å se ut iforhold til PS3/Xbox, derfor er det vel heller liten vits å sitte å dømme de nedenom og ut. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Har ikke HDTV, så det blir ikke noe problem for meg. Trodde uansett at Nintendo hadde bekreftet for lenge siden at de kom til å kunne koble Revolution til monitor, så jeg synes at dette virker litt rart. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Nintendo gjer aldri feil, dei tjener visstnok betre enn Sony og M$ tilsaman! Men eg ville gjerne ha hatt HDTV oppløsning på revolution. Blir liksom ingen revolution då. Nintendo tjener penger ja, men definitivt ikke mer en hverken Sony eller Microsoft. Det tror jeg skal holde hardt, spesielt Microsoft. De selger dog aldri konsollene sine med tap, det var kanskje dette du mente? Og jo, Nintendo gjør en masse "feil". De har sin del av flauser og fiaskoer for å si det slik. Endret 14. juni 2005 av LioKaiser Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Vil dere fremdeles kjøpe hdtv om et år når dere vet at den høyeste oppløsningen støttet av ps3 er 1080p og det ikke finnes noen særlig mange tv`er i USA engang som støtter denne oppløsningen? Riktig nok uten å være sviiiinedyre da. Jeg har sjekka markedet for hdtv-løsninger, og jeg kjøper ikke hdtv for masse penger uten at det har en viss standard. At Nintendo ikke satser på hdtv, kan ha mange grunner. Eksempelvis er det lite interesse for hdtv i Japan, en konsoll blir billigere uten hdtv-løsning. blir også billigere å lage spill, samt at foreldre som har barn sikkert er glade for å slippe maset om hdtv, og heller kjøper revolution da. Samtidig er det jo rimelig genialt om nintendo klarer snike seg inn i hjemmene som konsoll nummer to ved siden av ps3 eller xbox.... Tenk da. Folk kjøper ikke to svindyre konsoller, men kanskje en billig en og deretter kanskje en dyr en, eller omvendt. Beklager om teksten er rotete. Og Leokaiser. Med at nintendo aldri gjør feil, må du tenke på det finansielle. Finnes flere artikler der ute som beviser at nintendo har mer profitt enn både sony og MS på konsoll og spill. Endret 14. juni 2005 av AciD18 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Japan har da hatt HDTV i mange år eller tar jeg helt feil her? De begynte vel omtrent samtidig som USA så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nintendo gjer aldri feil, dei tjener visstnok betre enn Sony og M$ tilsaman! Men eg ville gjerne ha hatt HDTV oppløsning på revolution. Blir liksom ingen revolution då. Nintendo tjener penger ja, men definitivt ikke mer en hverken Sony eller Microsoft. Det tror jeg skal holde hardt, spesielt Microsoft. Altså... Microsoft tener fett, men det er ikke på Xbox/spill, men på en liten ting mange av oss er avhengig av.. Nemlig Windows Med Sony er det vel omvendt, de tener fett på Playstation, og ikke så veldig bra på de andre tingene de har... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 http://nintendoinsider.com/site/EEEZuAypVuTuOJPzyb.php bra artikkel som beskriver dette med dei 3 konkurentane gamecube er på ingen måte ein flopp som mange trur, og er etter min meining vinneren av den 'forrige' konsoll krigen når det gjelder dei beste spela, best grafikk(tenker nå på resident evil 4) og 'value' Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hvorfor har jeg en følelse av at nintendo kommer med flere spenende overaskelser? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hvorfor har jeg en følelse av at nintendo kommer med flere spenende overaskelser? Fordi du er en fanboy Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Hvorfor har jeg en følelse av at nintendo kommer med flere spenende overaskelser? Fordi du er en fanboy Tror heller at du som kommer med slike uttaleser er mye mer fanboy enn han.. Om du ikke bare spøkte da Endret 14. juni 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå