Gå til innhold

Revolution uten hd-løsning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre gi meg styrke.

Jeg har siden 8-bitsens dager vært en liten nintendo fan-boy, og jeg har alltid forsvart Nintendo når gutta har diskutert konsoller. MEN Nintendo har faen ikke gjort det lett for meg opp igjennom årene. De gjorde mange feil med N64 og de gjorde enda flere feil med GC. Av siste generasjons konsoller hadde jeg både PS2 og XBOX, GC vurderte jeg ikke engang.

Jeg blir nok uansett å kjøpe en Nintendo neste gang, også får jeg kjøpe en PS3 når jeg får råd til det...

Endret av SilentBob
Lenke til kommentar

vist dette stemmer, så ser eg ikkje på det som verdas undergang. har fortsatt stor tru på at nintendo kan overraske. og det kom fram av artikkelen at nintendo framleis satser på den eine tingen som betyr noko, nemleg kvaliteten på spela.

Lenke til kommentar

Bryr meg veldig lite. Har ingen planer om å skaffe meg HDTV innen de neste årene.

*sigh* Hva er så revulosjonerende med HDTV da? En konsoll er mer enn bare grafikk, noe NR kommer til å bli om de får til det de ønsker.

Lenke til kommentar

Nintendo fanboys till the end :)

Hva med å akseptere at nintendo ikke er de eneste som kan lage bra gameplay? En konsoll er hele pakken og ikke bare grafikk eller bare gameplay...

Hvis grafikk ikke betyr en dritt så er det jo bare å finne frem nintendo 8biten da den har helt fantastisk bra gameplay på mange titler. Poenget er at alle bryr seg om grafikk, uansett hvor mye de sier at de ikke gjør det.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Nintendo fanboys till the end :)

Hva med å akseptere at nintendo ikke er de eneste som kan lage bra gameplay? En konsoll er hele pakken og ikke bare grafikk eller bare gameplay...

Hvis grafikk ikke betyr en dritt så er det jo bare å finne frem nintendo 8biten da den har helt fantastisk bra gameplay på mange titler. Poenget er at alle bryr seg om grafikk, uansett hvor mye de sier at de ikke gjør det.

Hehe. Ingen har vel sagt at Nintendo er de eneste som lager godt gameplay. Men deres titler oser av det og det har aldri endret seg. Det er hvordan vi spiller og ser på spill Revolution vil endre på, ikke grafikk.

Jeg spiller gjerne NES spill istedet for mange av dagens spill. Jeg bryr meg veldig lite om grafikk, for jeg vet at det er ikke grafikk som gjøre et spill bra. Spill skal underholde og det skal mer en grafikk for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Nintendo gjer aldri feil, dei tjener visstnok betre enn Sony og M$ tilsaman!

Men eg ville gjerne ha hatt HDTV oppløsning på revolution. Blir liksom ingen revolution då.

Nintendo tjener penger ja, men definitivt ikke mer en hverken Sony eller Microsoft. Det tror jeg skal holde hardt, spesielt Microsoft.

De selger dog aldri konsollene sine med tap, det var kanskje dette du mente?

Og jo, Nintendo gjør en masse "feil". De har sin del av flauser og fiaskoer for å si det slik.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Vil dere fremdeles kjøpe hdtv om et år når dere vet at den høyeste oppløsningen støttet av ps3 er 1080p og det ikke finnes noen særlig mange tv`er i USA engang som støtter denne oppløsningen? Riktig nok uten å være sviiiinedyre da. Jeg har sjekka markedet for hdtv-løsninger, og jeg kjøper ikke hdtv for masse penger uten at det har en viss standard. At Nintendo ikke satser på hdtv, kan ha mange grunner. Eksempelvis er det lite interesse for hdtv i Japan, en konsoll blir billigere uten hdtv-løsning. blir også billigere å lage spill, samt at foreldre som har barn sikkert er glade for å slippe maset om hdtv, og heller kjøper revolution da.

Samtidig er det jo rimelig genialt om nintendo klarer snike seg inn i hjemmene som konsoll nummer to ved siden av ps3 eller xbox.... Tenk da. Folk kjøper ikke to svindyre konsoller, men kanskje en billig en og deretter kanskje en dyr en, eller omvendt.

Beklager om teksten er rotete.

Og Leokaiser. Med at nintendo aldri gjør feil, må du tenke på det finansielle.

Finnes flere artikler der ute som beviser at nintendo har mer profitt enn både sony og MS på konsoll og spill.

Endret av AciD18
Lenke til kommentar
Nintendo gjer aldri feil, dei tjener visstnok betre enn Sony og M$ tilsaman!

Men eg ville gjerne ha hatt HDTV oppløsning på revolution. Blir liksom ingen revolution då.

Nintendo tjener penger ja, men definitivt ikke mer en hverken Sony eller Microsoft. Det tror jeg skal holde hardt, spesielt Microsoft.

Altså... Microsoft tener fett, men det er ikke på Xbox/spill, men på en liten ting mange av oss er avhengig av.. Nemlig Windows

Med Sony er det vel omvendt, de tener fett på Playstation, og ikke så veldig bra på de andre tingene de har...

Lenke til kommentar
Hvorfor har jeg en følelse av at nintendo kommer med flere spenende overaskelser? :w00t:

Fordi du er en fanboy :)

Tror heller at du som kommer med slike uttaleser er mye mer fanboy enn han.. :roll:

Om du ikke bare spøkte da :)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...