Zappza Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Hei! Jeg er Admin på de små bygde LANene vi har og. Jeg har hørt at det går an og spille WoW på LAN, uten tilgang til internett. Stemmer dette har funnet mange såkalte Server pakker men har ikke fått noen av disse til og funke. Support, dette skal ikke brukes til og spille uten og betale Alle har eget WoW Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 hvis du setter opp en egen server vil dette bryte avtalen med blizzard du inngikk når du kjøpte spillet, og vil bli sett på som en "piratserver". (jepp teit, ja du har kjøpt spillet.. bla bla.. sånn er reglene. kos deg.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 hvis du setter opp en egen server vil dette bryte avtalen med blizzard du inngikk når du kjøpte spillet, og vil bli sett på som en "piratserver". (jepp teit, ja du har kjøpt spillet.. bla bla.. sånn er reglene. kos deg.) Vent litt. Betyr det at han ikke kan gjøre det siden han har kjøpt spillet? Er det mulig for blizzard å se at det er han som setter opp en privatserver? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 hvis du setter opp en egen server vil dette bryte avtalen med blizzard du inngikk når du kjøpte spillet, og vil bli sett på som en "piratserver". (jepp teit, ja du har kjøpt spillet.. bla bla.. sånn er reglene. kos deg.) Vent litt. Betyr det at han ikke kan gjøre det siden han har kjøpt spillet? Er det mulig for blizzard å se at det er han som setter opp en privatserver? hvis servern er tilknyttet inett så er det en sjangse for at de gjør det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 hvis du setter opp en egen server vil dette bryte avtalen med blizzard du inngikk når du kjøpte spillet, og vil bli sett på som en "piratserver". (jepp teit, ja du har kjøpt spillet.. bla bla.. sånn er reglene. kos deg.) Vent litt. Betyr det at han ikke kan gjøre det siden han har kjøpt spillet? Er det mulig for blizzard å se at det er han som setter opp en privatserver? hvis servern er tilknyttet inett så er det en sjangse for at de gjør det Men det behøver de ikke å være? er det noe sted who jeg kunne fått litt mere informasjon om dette? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 dere vil jo måtte starte nye spillere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Ville man ikke blitt "admin" eller noe og da? med tanke på at det er din server? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 Dette bryter jo med alt som har med åndsverkslover og alt du trøkker "I agree.." med når du installerer WoW. Så dere har allerede blitt enig med Blizzard om at Blizzard fortsatt eier spillet, samma om du har betalt eller ikke, fordi WoW krever et abonnement. Pirat server = stjeling. Men det skjønner du sikkert ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Men det skjønner du sikkert ikke.. For det 1. Om jeg setter opp en server uten tilgang til internett så har vell de ingen sjangse å finne ut at det var enttop meg som gjordet det osv. ritkig? For det 2. Men det skjønner du sikkert ikke.. Fortell meg hvordan jeg burde oppfatte dette. Endret 14. juni 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Så lenge du ikker er tilkobla internett så kan de ikke finne deg. MEN.. om de finner det ut eller ikke spiller ingen rolle. Fordi: 1. Det er fortsatt stjeling. 2. Det bryter med retningslinjene for dette forumet. 3. Det er fortsatt stjeling. For det 2. Men det skjønner du sikkert ikke.. Fortell meg hvordan jeg burde oppfatte dette. Fordi du fortsetter å spørre om samma tingen, antar jeg at det er noe som går deg hus forbi. Det er ikke snakk om å sette opp en CS-server her, men et spill som er ment for å spilles online, hvor du betaler hver måned for et abonnement, pga av drift og utviklingskostnader som Blizzard har. Det har aldri vært meningen at man skal drive sin egen WoW-server. Endret 14. juni 2005 av VinterUlv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Så lenge du ikker er tilkobla internett så kan de ikke finne deg.MEN.. om de finner det ut eller ikke spiller ingen rolle. Fordi: 1. Det er fortsatt stjeling. 2. Det bryter med retningslinjene for dette forumet. 3. Det er fortsatt stjeling. For det 2. Men det skjønner du sikkert ikke.. Fortell meg hvordan jeg burde oppfatte dette. Fordi du fortsetter å spørre om samma tingen, antar jeg at det er noe som går deg hus forbi. Det er ikke snakk om å sette opp en CS-server her, men et spill som er ment for å spilles online, hvor du betaler hver måned for et abonnement, pga av drift og utviklingskostnader som Blizzard har. Det har aldri vært meningen at man skal drive sin egen WoW-server. Siden jeg bryter regler innenfor Hw burde vi heller kutte det her. men: Jeg spør om det samme flere ganger fordi jeg ikke har fått svar. Jeg kommer til å betale måndlig avgift for å spille på vanlige servere. blir det da stjeling? Det er et ordtak som sier: Det de ikke vet har de ikke godt av...det betyr at..umm..det er ikke stjeling siden de ikke vet det? Endret 14. juni 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Vet at det er litt på grensen, men det er snakk om en helt privat server. Og som tidligere sagt alle 5-10 stk som skal spille betaler Blizzard for sitt abo, og det blir uten tilgang til internett. Jeg er ikke helt enig i at det er stjeling siden vi alle har betalt for det og det er jo våre spill og vi kan gjøre hva vi vil med de uten og bryte noen lover, bortsett fra og laste opp spillene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Vet at det er litt på grensen, men det er snakk om en helt privat server. Og som tidligere sagt alle 5-10 stk som skal spille betaler Blizzard for sitt abo, og det blir uten tilgang til internett. Jeg er ikke helt enig i at det er stjeling siden vi alle har betalt for det og det er jo våre spill og vi kan gjøre hva vi vil med de uten og bryte noen lover, bortsett fra og laste opp spillene. Der er jeg helt enig...det jeg ville fram til egentlig men ble litt fattig på ord Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 lykke til med lanet da Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2005 Eg ville søren meg aldri ha søtte opp en slik en. Lykke til Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Eg ville søren meg aldri ha søtte opp en slik en. Lykke til Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Himself Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Nei dette er nok ikke lov. Det forunderer meg at det i det hele tatt kan være mulig å gjøre det. Men mest av alt kan jeg ikke fatte hvorfor noen skulle ha behov for det? Er det fordi dere ikke kan engelsk, og er redd for å møte fremmedspråklige med/motspillere? Man kan jo spille akkurat det samme spillet online, så hvorfor lage et salig styr for å sette opp et LAN? I'm out, way out! Lenke til kommentar
digweed Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Hei.. Jeg har hatt min egen WoW server en stund nå.. Det er en del bugs på de men funker fett.. Jeg er ikke en som bare snylter på Blizzard, har også to lvl 60 chars på nett.. Men måtte teste det å lage sin egen server.. Det var litt stress og sette den opp, men når den førster igang er det ikke noe problem.. Og du som sa at chars blir sletta igjenn, så tar du helt rett.. MEN! Du kan selv velge lvl på din char 1-255 .. Du kan også skrive ".add [itemnumber]" så får du det du vil ha i backpacken din.. Det følger med en liste over alle items som spillet inneholder.. En server online eller ikke vil ikke bli oppdaget av Blizzard.. Om de i det hele tatt kommer fram til ip adressa di av en eller annen merklig grunn, kan du kjøre en cs server for alt de vet.. selv om cs servere ikke kjører på de samme portene som wow da.. www.wddg-online.com hadde wow servere til nedlasting.. Men ser ut som de har lagt ned siden pga de var redde blizzard skulle finne de, siden de holdt på å jobbe med en emulator som var helt bugfri (akkurat som på nett, nesten bugfri da:p) Lurer du på mere er det bare og sende en pm.. /dweed Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Hvordan kan man ha mulighet til å sette opp egen server hvis dette er mot Blizzard? "Vi lager et spill som MÅ spilles online. Vi legger med en serverfunksjon som brukerne ikke har lov til å bruke?" Og om du setter oipp en LAN server, uten netttilgang, har ingen sjans til å fionne det ut, med mindre noen tyster. Ikke at jeg anbefaler det, men muligheten er der. Og risken...? Vil ikke dette bli det samme som å sette opp en egen bomstasjon på privat vei, som man kan kjøre gjennom uten å betale? Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 28. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2005 Så lenge du ikker er tilkobla internett så kan de ikke finne deg.MEN.. om de finner det ut eller ikke spiller ingen rolle. Fordi: 1. Det er fortsatt stjeling. 2. Det bryter med retningslinjene for dette forumet. 3. Det er fortsatt stjeling. Fordi du fortsetter å spørre om samma tingen, antar jeg at det er noe som går deg hus forbi. Det er ikke snakk om å sette opp en CS-server her, men et spill som er ment for å spilles online, hvor du betaler hver måned for et abonnement, pga av drift og utviklingskostnader som Blizzard har. Det har aldri vært meningen at man skal drive sin egen WoW-server. Jeg forstår at det er brutt på retningslinjene osv.. Men akuratt hva er det han har stjålet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg