Fredrik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 You saw Michael cum in his vagina? Yes. Got to love the dog! Øhm... Var det ikke "pyjamas" da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 You saw Michael cum in his vagina? Yes. Got to love the dog! Øhm... Var det ikke "pyjamas" da? Men hunden sa vagina. (Tror jeg) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 You saw Michael cum in his vagina? Yes. Got to love the dog! Øhm... Var det ikke "pyjamas" da? Men hunden sa vagina. (Tror jeg) Nei, han snakker jo om å komme i pyjamasen. Og hun sier at "alle har sett Michael komme i pyjamasen". Så spør Triumph om hun tror at også barn kan ha sett Michael komme i pyjamasen sin. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Han nevnte vagina tidligere, men det var til MJ-etterligneren. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 "That was a dude" ^^ Genialt! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Herlig, endelig noen som gjør narr av den rettssaken. Helt forjævlig at den tar opp så mye plass i media. Gisseltaking i Irak, voldtekter (pun intended) og ikke minst det engelske overgangsmarkedet, to name a few. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Jeg elsker den "bikkja". Synd vi ikke har Conan O Brien show fast på noen ikke-betalTV kanaler her. Men Letterman er kongen uansett. Første jeg så var den der han mobber Star Wars-nerder i billettkø til SW2. Lo så jeg nesten gråt. Han som holder den fikk visstnok en saftig på trynet av Eminem da han fløy opp i fjeset på han og spurte om han egentlig er homo. Mannen har guts så det holder hvertfall. "You came all the way from Albequerque to support Michael?" Yeah. "They didn't have any other child molesters in Albequerque?". None as big as this. (så innså han hva han hadde sagt)..høhø. Critisizing these reporters is like booing at the special olympics Tror ikke hu dama på slutten skjønte hva hun sa..han fikk henne til å si "yes he came in his pyjamas" 100 ganger og hu nikka og smilte.. Endret 15. juni 2005 av Bitex Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Eminem da han fløy opp i fjeset på han og spurte om han egentlig er homo. Mannen har guts så det holder hvertfall. Det er vel fra musikkvideoen til Eminem?? Han er nemlig med der! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har Triumph-DVD her. Der ser du litt fra MTV-awards hvor Eminem av en eller annen grunn friker ut når Triumph skal snakke med han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå