kilogram Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Fedora Core 4 er ute Linux-distribusjonen Fedora Core er nå ute i versjon 4. Distribusjonen er et prosjekt som blir sponset av velkjente Red Hat. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Utmerket! Jeg hadde akkurat planer om å sette opp en liten server og var bare på utkikk etter det rette OSet. For noen dager siden fikk jeg anbefalt Fedora Core 3 til mitt bruk og jeg regner med at versjon 4 kanskje er ennå mer stabil og kanskje raskere. (Jeg har ikke bruk for de nye funksjonene som er nevnt i artikkelen). Da er det bare å sette på nedlastingen og glede seg til å prøve det ut. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Finnes det Norske utgaver? Har det kommet en DVD-versjon av siste versjon? (Nå som jeg akkurat har lastet ned Core 3... Det er vel bare å sette i gang) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Du finner alle tilgjengelige versjoner via linken i artikkelen til fedora. Kort fortalt: Det er en DVD-versjon der, men ingen norsk versjon. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Finnes det Norske utgaver? Har det kommet en DVD-versjon av siste versjon? CD'en/DVD'en er med alle språk. DVD kan du finne på samme FTP-server. (Nå som jeg akkurat har lastet ned Core 3... Det er vel bare å sette i gang) Hvis du installerer C3 og ikke gjør noen endringer på systemet skal det gå helt greit å oppgradere til C4 med YUM eller apt-get. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Finnes det Norske utgaver? Har det kommet en DVD-versjon av siste versjon? CD'en/DVD'en er med alle språk. DVD kan du finne på samme FTP-server. (Nå som jeg akkurat har lastet ned Core 3... Det er vel bare å sette i gang) Hvis du installerer C3 og ikke gjør noen endringer på systemet skal det gå helt greit å oppgradere til C4 med YUM eller apt-get. Takk. Jeg hadde en mistanke om at den muligens hadde Norsk språk, men jeg var ikke sikker. Jeg har ikke lagt inn Fedora Core 3 enda, men jeg skulle akkurat til å gjøre det. Så nå skal jeg laste ned Core 4. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Norsk og "alle" andre språk er inkludert på plata. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Da er det bare å vente på at programutviklere får somlet seg til å oppdatere diverse software i FC4 versjon. Mye jeg ikke fikk kjørt på test-versjonene fordi det siste som var tilgjengelig var FC3-versjonen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hvordan er det med drivere til geforce 6600GT? Nedlastingen tar litt tid... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Venter ennå på VLC som kjører på core 4.... Noen som har fått til ATi-driverne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå