Gå til innhold

Cordless Desktop™ Optical

Anbefalte innlegg

Dette tastaturet fungerer helt fint.. Når det virker :-/ Ofte føles det ut som om knappene er "trege" og henger seg opp. Samtidig som at musa hakker.. Dette skjer selv med helt ferske baterier.. Og en annen ting..... Det SLUKER batterier :-/

Flere som har problemer med dette tastaturet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke tastaturet, men bruker en Museman Optical Cordless mus. Den fungerer_ikke_ paa ethvert underlag. I alle fall ikke feilfritt. Jeg bruker den på et ubehandlet furu-bord og den hakker ganske så mye. Den bruker også mye strøm, men hvis du vil at den skal bruke mindre så skaff deg et helt hvitt underlag.

Jeg vet ikke om det er samme musen som er ikludert i tastatur/mus- pakken, men jeg tror det. Min har i alle fall bare èn optisk sensor.

Lenke til kommentar

De optiske musene leser best på et rødt eller hvitt(lyst) underlag med et finmasket mønster med god kontrast. Du får også lengre levetid på batteriene.

Du kan se at de trødløse musene lyser med et kraftigere lys når det er et mørkt underlag. Derav, den bruker mer strøm.

Har prøvd flere av de optiske både med og uten tråd. Det er en del underlag som ikke egner seg. Det røde lyset trenger noe som reflekterer mest mulig men den må selvfølgelig kunne se et mønster som beveger seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...