Poor Leno Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Sven Høiby skiller seg ! Det her må jo være en ufattelig desperat handling av paret! Jeg tror kanskje at de har solgt seg til Se & Hør.............. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg blir bare oppgitt av hele fyren. Synes faktisk synd på Mette Marit som har en far som driter seg så til de grader ut på forsiden av Se&Hør og Her&Nå stort sett hver uke. Nå får gamlefar snart roe seg ned og finne noe annet å drive med. Han har da vel tjent nok på Se&Hør nå. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg tror kanskje at de har solgt seg til Se & Hør........ Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Helt vanvittig. Skammelig at norsk "Media" ofrer så mye tid på den fremtoningen der. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Helt vanvittig. Skammelig at norsk "Media" ofrer så mye tid på den fremtoningen der. Da er det godt at vi ikke gjør det her. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg