teje Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei. har Hatt dataen min i noen uker nå og i dag tidlig ble skjermen grønn. Jeg hadde enna ikke orket å aktivert hvilken oppstart disk jeg skal starte med og går derfor alltid innpå "Boot Menu". Da jeg gikk innpå der ble skjermen plutselig grønn. Jeg vet ikke om det er bios instillinger eller om det er skjermen som har klikka. Jeg kan starte , spille og alt det der , men skjermen er grønn. Noen som vet hva dette problemet er? P.S vet ikke om det er rette plassen å spør på :S Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 kan være skjermkortet som er gåent.. men også skjermen.. prøv med en annen skjerm og fortsetter problemet så kan du prøve ett annet skjermkort.. har en kompis som plutselig ikke hadde rødfarge.. så alt ble helt rart og da var det skjermkortet som var ødelagt.. Lenke til kommentar
teje Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Takk for svaret:) Skal prøve det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå