Skrollan Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 ok da... camen funker igjen... er på skolen nå... kommer bilder i kveld ... Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) UPDATE da ar alt pakket og klart... verktøy kasse full av ting første rom andre rom begge rom dessv. er det heller laber kvalitet på bildene grunne dårlig belyst rom... skrollan Endret 17. juni 2005 av Skrollan Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) WTF? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Kaller du det der update? Det er jo bare bilde av en verktøykasse, et HK brett og no stash....kanskje du burde begynne å bygge? Lykke til.. EDIT: Hvorfor har du pakket det ned? NorthGarden Endret 17. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Skal reise bort... det er der jeg skal bygge kabinettet... må pakke da vettu... grunnen til dårlig update er at camen ikke funka og jeg vill bli ferdig med pakkinga før jeg dro... Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 da reiser jeg på ferie... blir mega update når jeg kommer hjem den 1 eller 2 august... Der blir det dag for dag bilder av projektet og en oppsumering av hva jeg gjorde... da snakkes vi... skrollan Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 UPDATE Da var det tid for update... det skjer mye tidligere enn planlagt fordi jeg kom hjem tidligere enn planlgt... da begyner vi da... her kommer hele byggingen av ksbinettet... nyt det... Start: Jeg begynte med fineeren: merking: skjering: skjering ferdig: hull påbegynt: bakplate: topplate festet: side 1: side2: fronten: låsen: irmotakeren: startknappen: VIFTENE: front: topp: bunn: FINISH: DVD/Floppy/soundcontrol: frontvifte/viftekontroll/startknapp: Debrifing: her kommer hele kabinetett nesten ferdig(alt som mangler er innmat og LCD): det var hele kabinettet.. bilder av kabinetett i mørket og med "innmat" og LCD kommer senere... gi gjerne komentarer men tenk på at dette er første gang jeg bygger et kabinett... skrollan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) glad for og se at du brukte den greia fra den gamle videospilleren jeg hadde, rundt startknappen trodde ikke du ville bruke den... tar og stikker nedom deg om ikke så alt for lenge... EDIT: så at du ikke hadde fjerna den merkinga på den greia jeg ga deg, fjern den hvis det er mulig... ser veldig bra ut BTW Endret 28. juni 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 NICE!!!! Anbefaler sparkel på kantene så pusser du ned, blir enda penere! Men for første gang, var det et MEGET bra resultat! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Dette var _bra_! Hehe! Fort gjort Lenke til kommentar
galskab Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 nice nice nice hvor fikk du tak i di "kule" greiene du har på kanten foran? btw vifta foran hos deg kommer til å blåse ut foran bare så d vet det.... Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Utrolig nice! Noe sånt hadde gjort seg bra her.. hm *tenke på* -Jar Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Meget fint! Men anbefaler at du sparkler over de "merkene" som har kommet etter at du har borret før du maler, ( for jeg tipper at det skal være blått siden det heter "Blue" wooden ) Stå på! Dette blir bra! Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ser ganske bra ut dette, litt ujevn kutting noen steder, og litt flising, men ellers bra! Gleder meg til å se denne helt ferdig, med LCD og hw inni, tror det blir et nydelig syn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Alt annet enn den disk-innramminga i front var konge!! :thumbup; Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) takker for all respons skal vurdere å male den ja... kommer da til å bruke sparkel... grunnen til at den heter "blue" wooden er pga at lyset og sånt er blått... viss jeg skal male den blir det svart... pac-man: stikk nedom i dag vis u kan... er også hjemme på torsdag men reiser på fredag... har også fått solgt sykelen skrollan Btw: de hjørnene er kjøpt på clasohlson Endret 29. juni 2005 av Skrollan Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Alt annet enn den disk-innramminga i front var konge!! :thumbup; Ja egentlig enig, den innrammingen av CD-rom osv. var ikke særlig pen.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Überbra! Dette likte jeg.. Ligner på et Lepox kabiss Endret 30. juni 2005 av venn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Lepox? Har jeg ikke hørt om.. Link? Orker ikke google.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 lepont http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201T3S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå