Bach Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Prøver stadig vekk å snike inn litt spenning i hverdagen. Altfor ofte begrenser det seg til sniking på T-banen og rollerblades på langs i trikkeskinnene. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Før brukte jeg og se på TV og kun holde på med og rundt data. Så sluttet jeg å se på TV... Lenke til kommentar
iGGy Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Data (spill,programmering,grafikk). Fallskjermhopping (det burde du også gjøre - det er gøy, kurs om noen uker: http://www.fallskjermhopp.no). Musikk (hører på: Mye trance+div). Det vanlige sosiale; venner og fester. Lenke til kommentar
milamber Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Data selvfølgelig siden jeg skriver her inne Rollespill er min lidenskap, så hvis det er flere som spiller så ta kontakt. Bøker av fantasy sjangeren er også en hobby, Tolkien, Feist, Adams osv osv. Filmmusikk Venner osv Kommer alltid på noe når man har posta meldinga :smile: Lenke til kommentar
Defender Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hmm, mange her liker syklig, fisking, osv.. Er det ingen som digger damer?! Å sjekke opp damer på byen er som en hobby for meg (ikke når jeg er ute med dama da :razz:) Ellers - data - mest spill/filmer/musikk, ikke noe innen elektronikk - har aldri satt meg ordentlig inn i det derre der. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Mine hobbyer: data rc-biler elektronikk radiosamband. (scanning) og ellers litt av alt. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Mye data, mye multimedia. Moa. musikk, film osv. Har en større hobby og det er fluefiske (og fluebinding). Om våren/sommeren/høsten er det elvefiske, om vinteren fiske etter sjøørret langs kysten. Så langt i år har det blitt 3 lakser på 7, 3 og 2,5 kilo + en del sjø ørret. Legger ved et lite skrytebilde av den største laksen jeg har fått hittil i år. Bilde er tatt og lagt ut på nettet av han som eier sona i Etne elva. Tok laksen på en utrolig spesiell måte, men det får bli en annen historie. http://home.c2i.net/jan.martin.grindheim/e...laks.7kg_18.jpg Rune. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg liker også å drive med terrengsykling i skogen, her jeg bor. Ellers liker jeg å se på filmer på kino, være sammen med venner og resten av tiden blir brukt til diverse ting. Blant annet PC :smile: Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 hiver meg med jeg også PC, logisk, siden jeg jobber med det biler, gøy, men _DYR_ hobby! bilstereo, Se over :razz: , ingenting er som 135db i ryggraden damer, hva er bedre? sove, eneste som kan være bedre enn damer, og logisk siden jeg jobber med PC råne, gøy når det er noe som skjer casemodding, men det går vel under PC? lese litt, tolkien, litt krim, harry potter, litt etter hva jeg har å lese snøscootere, GØY, men ganske dyrt det og... god mat, noe som kan bli litt mye av av og til... musikk, logisk siden jeg driver på med stereo se på tv, mindre og mindre etter hvert :smile: trene, benker bare 90kg :sad: men skal over 100kg etter jul. veeel... dette er vel noe av det jeg driver med, skjønner ikke at jeg har tid å råd til å holde på med alt dette....jøss, nå ble jeg betenkt her.... :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå