eviegirl Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nå har jeg klart å ødelegge iRiver 390T spilleren som jeg var utrolig fornøyd med...blitt litt bortskjemt når det gjelder de funksjonene og hvor lett det var å bruke den. Lyden var jeg også veldi fornøyd med...med koss øretelefoner og metal eq greia... Sånn lyd er jeg nødt til å ha på den nye også. (Sammenligner med broren min sin...og den er utrolig dårlig i forhold...) Likte også det at man kunne ta musikk fra cd-spillere og sånn..uten å måtte være innom dataen... Vil jo gjerne ha en mp3-spiller med litt større lagringsplass da...og gjerne med litt flere funksjoner...og litt mindre. Men batterikapasiteten burde være den samme. Likte det at jeg kan skifte batteri og sånn...sånn normale batterier...at jeg ikke var nødt til å finne strøm med lader eller putte den inn i en datamaskin. Er ofte jeg ikke har tilgang til dette, og da var det å stappe inn AAbatteri utrolig greit. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hva med Creative Zen Micro.. En god spiller som du får med 4, 5 eller 6 GB plass... God kyd er det også. Ikke er den stor heller... Den kan du lade i stikk kontakten å lade. Men du kan også lade den i PC`en... Den er en bra spiller Lenke til kommentar
eviegirl Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Hmm...den hadde fått litt kritikk for dårlig batteritid...hvor dårlig vil det si? Lenke til kommentar
andm Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Ikke så dårlig at jeg synes det er et problem i hvert fall. Jeg har heller aldri målt den totale batterilevetiden, men det virker nå passelig for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå