mercman Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har fått et tilbud på å kjøpe en IBM Thinkpad 600. Disse er lett brukt og tilhørte tidligere Gjensidige. Prisen er 1800kr. Mot 1000 kr ekstra tilbyr han å sette inn en harrdisk på 40gb og nettverkskort. Jeg har alltid hatt sansen for Ibm sine maskiner og kunne godt tenke meg en i gjen men vil denne pcen kunne fungere for meg i dagens situasjon? Den skal brukes til lett arbeid som internett og skriving. Er det eventuelt mer jeg burde/kan oppgradere? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg har fått et tilbud på å kjøpe en IBM Thinkpad 600. Disse er lett brukt og tilhørte tidligere Gjensidige. Prisen er 1800kr. Dyrt, synes jeg. Dette er tross alt maskiner som er minst fem år gamle. Batteriet er garantert gåent, og det er begrenset hvor mye man kan bruke en P2 233-300 med 64MB RAM til i dag. Mot 1000 kr ekstra tilbyr han å sette inn en harrdisk på 40gb og nettverkskort. Sette inn nettverkskort hvor? Mini-PCI er det veil ikke på disse, og du kan kjøpe et CardBus 802.11b/g + en 40GB disk selv for under tusenlappen inkudert porto. Jeg har alltid hatt sansen for Ibm sine maskiner og kunne godt tenke meg en i gjen men vil denne pcen kunne fungere for meg i dagens situasjon? Den skal brukes til lett arbeid som internett og skriving. Er det eventuelt mer jeg burde/kan oppgradere? Jeg ville ærlig talt sett meg om etter noe annet. Tatt i betraktning at man får en ny HP Compaq nx6110 til 5695,- synes jeg rett og slett ikke tilbudet du har fått er i nærheten av å være verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå