EinarEriksen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 SE lanserer nye hodesett Sony Ericsson har i dag lansert en rekke telefoner og tilbehør til sin portefølje. Her introduserer vi produsentens tre nye håndfri-enheter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Disse ser fine ut de Har aldri brukt trådløse hodesett, men de siste årene har naturligvis prisen sunket, brukervennligheten og kvaliteten steget, så er kanskje ikke lenge til jeg anskaffer meg mitt første. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Etter å ha eid forskjellige blåtann-håndfrisett i lengre tid må jeg si at det ikke finnes bedre måter å snakke i mobiltelefonen på. Ingen ledninger som er i veien, og armene kan man bruke til hva som helst annet Lenke til kommentar
robot Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kjempe fint tilbehør fra se. Jeg må vel kjøpe meg et sånt nytt bt hf, for det var fint :-). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg