nulltfavn Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Taiko no Tatsujin (ekspert på trommer) er et fantastisk flash spill. Jeg sitter på et laptop keyboard, så jeg forventer å bli slått! SLÅ MIN REKORD! Spillet finner du her! Endret 14. juni 2005 av nulltfavn Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg klarer ikke lese japansk så det ble litt vanskelig. Jeg skjønte det grunnleggende, men spillet var alt for vanskelig. Lenke til kommentar
nulltfavn Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 z på røde m på blå z og m vekselvis på gule. Alt du trenger å vite, kan ikke japansk jeg heller. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Og du har en ulempe pga laptopkeyboard? Hallo!? Du skal trykke på "z" eller "m", hvilken ulempe er det du har i forhold til meg? Og, for å oppfylle formålet med tråden din(gjennomskuet deg ) : Du er kjempeflink å trykke på z og m. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Fikk ca. 40 000, men da trykket jeg konstant gjennom hele greia... Endret 14. juni 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå