Mammuten Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 hvilket program er det du bruker?gir du meg en link?? Sketchup?<-- Press me Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja. Da har jeg tittet igjennom denne posten, og jeg har bestemt meg for virkelig å slakte dette kabbiset, og lage det tre-kabisset. Jeg skal sette igang med noen skisser. Se igjennom det gamle jeg hadde, og se om jeg kommer opp med noen nye ideer. Skal også se om jeg får noe spons. Dette skal bli ett seriøst prosjekt, hvor jeg skal sparkle, og få en kompis til å lakkere det. (Han er billakkerer, så jeg håper det kan bli bra.. Tenker på treverk, og på glassfiber. Kanskje gjøre litt med begge deler, jeg får se hva jeg kommer opp med. Lager en ny tråd, og vil poste link her. Kom med forslag! Mvh Mammuten Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 bare jeg som ikke ser noen bilder Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 nope photobucket har slettet dem ser det ut til, en grunn til at jeg ALDRI bruker photobucket. prøv med imageshack Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Posten er jo ett år gammel, har slettet de selv.. Bilder på første ide'en http://i6.photobucket.com/albums/y226/Mamm...dromstealth.jpg http://i6.photobucket.com/albums/y226/Mamm...nartferdig2.jpg Lurer på om jeg skal droppe 2 strøm forsyninger, eller om jeg skal bruke 2, og lage ett "deksel" rundt de, slik at det ser ut som en stor en. Og selvfølgelig fikse skapelig med luftgjennomstrømning. Noen ide'er fra dere? Tenkte på vannkjøling og, men da må det evt bli Thermaltake BigWater system.. Men har lest så mye negativt om de.. Edit: Dere må trykke på linkene, bildene "sprengte" linjene på forumet.. Endret 17. oktober 2006 av Mammuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå