Tollis Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Hei. Er det noen som har hatt samme problem som meg med mitt nye skjermkort. Inni desktop hopper bilde, om jeg tar opp utforsker(my computer) og endrer eks størrelsen på utforsker så hakke skjermen meget! Om maskinen jobber med noen programme så hakker bilde oxo. Men eks inni spill som wow, cs, etc så er det ingen problemer HW: Asus AN8 Deluxe - Radeon X800XL 256 pci-e - 2x512 Corsair XMS3200 400hz. Har en 350w strømfosyning Siste bios på hoved kortet Bios satt til single mode pci-e Ikke ekstra strømforsyning koblet til skjermkortet Prøvd både ati og omega driverene for skjermkortet samme problem. Noen som har noen ide om hva det kan være, for lav strøm, eller skjermkortet som får for lite strøm, minne... Endret 14. juni 2005 av Tollis Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Oppdatert chipset drivere? Lenke til kommentar
Tollis Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Tok ned de siste Chipset driveren og satt det opp på nytt. Har hatt 2 cleen installer av winxp. fotsatt trøbbel. Ser ut til at jeg får anskaffe en egen strøm kabel til skjermkortet. Om det ikke hjelper så blir det en ny strømforsyning med mer powa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå