Pysj Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Frir til ungdommen Med sin nye Z520i er svensk-japanske Sony Ericsson klar til å erobre den mer ungdommelige delen av mobilmarkedet ved hjelp av lyd, bilde og diskolys. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det eneste jeg likte med den var spec(..). Og størrelsen, men så virker det som en plagsom telefon siden "discolys" og sånt. Blir vel som den nokian du blir blind av når den ringer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Telefonen er mindre enn Sony Ericssons tidligere klapptelefoner, med sine mål på 83 x 46 x 24 millimeter vil eieren slippe å plages over størrelsen. Dette er jo meget bra. Omentrent som noen av Samsungs klapptelefoner. Jeg synes også designen var knallfin på den blå og den grå. Ellers så var ikke spesifikasjonene spesielt imponerende. Hva skal man med støtte for Mp3 og video på en telefon med bare 16(?) MB minne? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hmm, det blir nok ikke en slager på linje med 3200 Litt for praktiskbevisst design, spesielt den hanken Sikkert en tøff mobil, men den får nok et nei fra ungdommen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) kan ikke SE for en gangs skyld dytte ut en klapptelefon som har noe mer den vga-kamera? (ja jeg veit om w/z800 men det er jo en 3g telefon og dermed i en litt annen liga, og den er fordømt diger! da går jeg heller samsung) Endret 14. juni 2005 av hobgoblin Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Den er sinnsykt fin den telefonen. Perfekt for folk som ikke trenger mp kamera, derblant mange ungdommer. Lenke til kommentar
Siljemaria Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kommer amobil.no med en test av denne, og i så fall når? Hadde vært fint om jeg kunne lest en skikkelig test av mobilen før jeg løper og kjøper Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 likte designet på den utrolig godt det må jeg bare si... fikk nesten lyst til å kjøpe den mest pga det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg