pols Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Heisann, la merke til at pcen min var sinnsykt varm her om dagen, å satte inn to nye vifter, har nå 4 stk! men selv om jeg satte inn flere så ligger fortsatt cpu`en på 70 grader! å hard diskene på omkring 100 (brenner seg omtrent når man tar på dem). hva er grunnen til at det ikke blir kaldere i pcen? er irriterende når viftene bråker sånn også, i og med at det er så mange jeg må bruke. Håper på svar, for her er det alt for varmt Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Unnskyld meg men, ligger harddisken din på 100 grader? Da skulle ikke du vært i stand til å skrive innlegget ditt her engang før PC'en hadde krasjet fullstendig. Det er fahrenheit du snakker om? Altså at du blander mellom celsius og fahrenheit? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hva slags kabinett har du? Om du har vifteplasser 2 i front og 2 bak ska de i front blåse inn og de 2 bak skal dra luft ut. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Om du har tatt feil av celcius og fahrenheit så er hardisken din 37.8C og prosessoren din er 21.1C. Prosessor tempraturen din er vel rimelig urealistisk om du ikkje har et veeldig kaldt rom. Men harddisken tempen din ser rimelig normal ut. Harddisker pleier og tåle mellom 50-55C, men då varer dei heller ikkje lenge. Endret 14. juni 2005 av FrodeThaMan Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Flyttes fra annet om hardware til luftlkjøling Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 punkt 1. kjenn på ting. det må man alltid gjøre. tror ikke det går ann og få 100 grader på HDD, hvis ikke noe konstant står og kortslutter. Lenke til kommentar
pols Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Joda er nok grader. jeg kalrer vaffal ikke holde honda på diskene en gang.. Lenke til kommentar
yamano Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 du bør passe på at viftene framme blåser luft inn i pc'en og de bak blåser den varme drittflufta ut,.. Synn det at harddiskene var så varme,.. husker at en av haddiskene mine røyk under tg03,.. og jeg fikk faktisk brannsår å fingenen,.. så en av disse hardware folkå fra en av de nerliggede butikkene målte tempraturen på ann og den var godt over 143 c* "tenker nok hva som hadde skjedd",.. men uansett,.. vifer er bra å ha,.. men helst tenk deg om før du plaserer dem "Tenk først selv" deretter spør oss,... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) er noe heeeelt på trynet ,med såstemet hvis du faktisk har 100 grader på HDD. det intresange er at det faktisk sår ut både på cpu of hdd. skulle tro det var noe med hk. hvordan er volten på cpu? Endret 14. juni 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå