levlex Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Skyvbar lavpris fra Nokia Nokia kunne i dag presentere et lavprisalternativ ved navn 6111, der ingrediensene strekker seg fra megapikselkamera til blåtann. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Available: Planned in the third quarter of 2005 Står på Nokias produktside om mobilen. Dette er rett og slett en nydelig telefon. Det er den peneste telefonen jeg har sett på år og dag. Er klar over at når det kommer til design er det en smaksak, men denne var akkurat hva jeg ønsker meg på designfronten. Myke linjer, fine farger, liten størrelse. Perfekt Telefonen byr som dere sier ikke på sååå mye teknologi og snadder, men tror denne mobilen er midt i blinken for veldig veldig mange. Jeg er ingenting annet enn forelsket i denne Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hehe For en STYGG telefon. Men som sagt tidligere, smaken er som baken. Én ting jeg lurer på. Hvorfor blir alltid dette nevnt: Ellers kan det nevnes at telefonen byr på Push-To-Talk Det har da ingen innvirkning på oss nordmenn overhodet. PTT FUNGERER IKKE I NORGE! Hva er da vitsen med å nevne det hele tiden? Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det har da ingen innvirkning på oss nordmenn overhodet. PTT FUNGERER IKKE I NORGE! Hva er da vitsen med å nevne det hele tiden? Samme vits som det var å nevne at EDGE-telefoner hadde EDGE, lenge før vi visste at vi ville få EDGE i Norge, osv osv... Det er ofte interessant for leseren alt som har med mobilen å gjøre, og da vite at det er våre slappe operatører som hindrer oss i å bruke tjenester som dette. og ikke produsentene. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 det bør vel også nevnes at den kommer til å ha nytt userinterface (s40 3.edition?). ellers en nydelig telefon Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 baksiden... en smule unfocus :-) Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Rett og slett sinnsykt fin synes jeg. Hvor fant du bildene? Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Bildene er enkelt å greit tatt av meg. :-) Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvordan i alle dager fikk du tatt bilder av telefonen? Heldiggris Lenke til kommentar
Erren Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Nais telefon Mye stæsj til lite penger Kanskje jeg ikke leste artikkelen grundig nok, men var det sånn at den hadde minnekortfunksjon eller slurver jeg? 23 Mb er likevel ganske mye Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Kanskje jeg ikke leste artikkelen grundig nok, men var det sånn at den hadde minnekortfunksjon eller slurver jeg? Du slurver. Den har ikke minnekort. Helt enig med arehei. Det er en utrolig nydelig telefon. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Okey Telefonen var snasen, ja Digg design Nå har Nokia satt sitt preg på skyvetelefoner også Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 .... Dette er rett og slett en nydelig telefon. Det er den peneste telefonen jeg har sett på år og dag. Er klar over at når det kommer til design er det en smaksak, men denne var akkurat hva jeg ønsker meg på designfronten. Myke linjer, fine farger, liten størrelse. Perfekt Telefonen byr som dere sier ikke på sååå mye teknologi og snadder, men tror denne mobilen er midt i blinken for veldig veldig mange. Jeg er ingenting annet enn forelsket i denne Jeg kan vel ikke si meg mer enig i det du skriver Arehei. Jeg likte denne telefonen godt, pen og se på og veldig stilren, hva kan du mer ønske deg? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 .... Dette er rett og slett en nydelig telefon. Det er den peneste telefonen jeg har sett på år og dag. Er klar over at når det kommer til design er det en smaksak, men denne var akkurat hva jeg ønsker meg på designfronten. Myke linjer, fine farger, liten størrelse. Perfekt Telefonen byr som dere sier ikke på sååå mye teknologi og snadder, men tror denne mobilen er midt i blinken for veldig veldig mange. Jeg er ingenting annet enn forelsket i denne Jeg kan vel ikke si meg mer enig i det du skriver Arehei. Jeg likte denne telefonen godt, pen og se på og veldig stilren, hva kan du mer ønske deg? Minnekort? Ev. mer minne? Man kan ønske seg ganske mye, men ikke til en slik pris Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jo mer jeg ser på den telefonen, jo finere blir den. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg likte denne telefonen godt, pen og se på og veldig stilren, hva kan du mer ønske deg? Likte også denne telefonen veldig godt, men oppløsningen på skjermen må være høyere for at det skal være interessant for min del. Lenke til kommentar
robot Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kjempefin nokia telefon. jeg likte designet og fargene godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg