Erad Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Erre noen andre som har detta #"&%¤/ problemet med at når man skal sette i gang maskinen igjen etter at men har satt den i dvale så restarter den bare i stedet? Veldig plagsomt opplegg detta her.. noen som veit åssen jeg fixer det så den ikke restarter? Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Tror sånn dvale modus du prater om er hybernate, hvor pcen lagrer alt informasjon på harddisk, eller ram og slår seg av, og restarter der du slapp? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Post riktig. Programvare... Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Den skal det. Den restarter ikke, den starter opp. Hibernate = lagre alt i ram, men slå av pc'en for å spare strøm (spesielt kjekt på bærbare). Det du skal velge er vanlig strømsparing/dvale. Gå på kontrollpanel og velg det du vil ha der. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 IKKE hibernate! den har jeg skrudd av for den tok en gig me diskplass! men vanlig dvalemode.. du trykker på start.. så på trun off computer og til slutt på stand by!!! og når jeg skal ha i gang maskina så "våkner" den ikke men bare restarter Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Erad skrev (2002-07-23 00:31):IKKE hibernate! den har jeg skrudd av for den tok en gig me diskplass! men vanlig dvalemode..du trykker på start.. så på trun off computer og til slutt på stand by!!! og når jeg skal ha i gang maskina så "våkner" den ikke men bare restarter Det virker bra oss meg. Kan være noe i bios som ikke er aktivert. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Sikkert en eller annen driver/kort som fåkker opp alt. Prøv følgende: (jeg har engelsk, men du klarer vel å finne frem...) kontrollpanel -> computer managment -> event viewer -> system -> se der om du finner noen error meldinger på det klokkeslettet maskinen restartet. Nesten hver gang windows XP restarter, legger den inn en error melding der - ofte står det i klar tekst hva som er problemet. Noen ganger står det bare en driver f.eks, og da må du selv finne ut hvilket kort som bruker den driveren. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Huff.. var så mye error og warnings der att jeg rett og slett ikke har peil på hvem det er men to ting går igjen.. Faulting application xdfe52.dll, version 0.0.0.0, faulting module unknown, version 0.0.0.0, fault address 0x7dd4edc0. og Unable to read the performance counter strings of the 014 language ID. The Win32 status returned by the call is the first DWORD in Data section. men det kan hende jeg leiter på feil stelle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå