Gå til innhold

"Klassisk" rock musikk?


SirAnderz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tjalla.. fann ingen med det navnet.. noe mer spesifikt eller? Takker for alle innspill .. Har fått laga en råmixa versjon av det vi skal spille nå.. Eller det vi har tenkt, men så så jeg at dere hadde skrevet mye bra her(tror jeg) så må få hørt på det før vi bestemmer endelig for hva vi skal spille...

Lenke til kommentar
tjalla.. fann ingen med det navnet.. noe mer spesifikt eller? Takker for alle innspill .. Har fått laga en råmixa versjon av det vi skal spille nå.. Eller det vi har tenkt, men så så jeg at dere hadde skrevet mye bra her(tror jeg) så må få hørt på det før vi bestemmer endelig for hva vi skal spille...

The Doors - Light My Fire. ;)

Lenke til kommentar
Hehe... Vet ikke helt om du ler av meg eller av Mike, men hvertfall så sier han det selv, og er det så rart? Han har hatt drum-tech de siste 20 åra. Eller retteresagt så sa han noe lignende, "Jeg kan ikke sette opp et trommesett om jeg så får 6 timer på meg" eller noe i den dur...

Da dem skulle begynne å spille inn første Liquid Tension Experiment skiva og trommesettet til portnoy ikke kom til riktig tid fant portnoy masse alternative trommer. Tror du det trommesettet ble satt sammen av seg selv?

Lenke til kommentar

Snittleif, han hadde nok hjelp.. Somsagt, de gutta er bortskjemte.. Har sett alle Liquid Tension Experiment dvd'ene(Liquid Drum Tension eller hva han kaller dem, digger MP bare for å få det frem) bøyer meg i støvet viss han satt dem opp selv - men frem til det motsatte er bevist - så går vi med at han fikk hjelp :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...