Innos Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Er ikke Metallica og blant de store i rockens historie? Eller er dette litt for nytt? Min mor visste hvem Metallica var lenge før meg, og hun er 40 nå. Pluss Metallica er jo mye bedre enn alle de dere har foreslått. Men blir vel egentlig mer metall da. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Vel, Metallica kom ikke før på midten av 80-tallet og slik som jeg har forstått det så er trådstarter ute etter rock fra 60/70 tallet? (fikk ihvertfall et intrykk av det) Dessuten så blir vel Metallica for røft for mange.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Pluss Metallica er jo mye bedre enn alle de dere har foreslått. Skal vedde på at du ikke har hørt en fjerdedel engang. Men det blir en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Han sa 40 og nedover, tviler på en på 35 husker rockemusikk fra når han/hun var 10 år. Endret 14. juni 2005 av Innos Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Metallica er så absolutt ikke "go gammel dags rock" (som trådstarter så fint sa det). Og jeg må si meg enig med Haltan her. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Han sa 40 og nedover, tviler på en på 35 husker rockemusikk fra når han/hun var 10 år. Jaha? Jeg husker godt musikken fra da jeg var 10 år, faen heller, jeg husker musikken fra da jeg var 8 også. Er 18 nå, og tror ikke jeg kommer til å glemme 90-tallet, både på godt og vondt, med det første. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Scorpions med Rock You Like A Hurricane ! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Come on baby light my fire, try to set the night on fajah! Nøff sedd! Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Come on baby light my fire, try to set the night on fajah! Nøff sedd! dååårs Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 tjalla.. fann ingen med det navnet.. noe mer spesifikt eller? Takker for alle innspill .. Har fått laga en råmixa versjon av det vi skal spille nå.. Eller det vi har tenkt, men så så jeg at dere hadde skrevet mye bra her(tror jeg) så må få hørt på det før vi bestemmer endelig for hva vi skal spille... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 tjalla.. fann ingen med det navnet.. noe mer spesifikt eller? Takker for alle innspill .. Har fått laga en råmixa versjon av det vi skal spille nå.. Eller det vi har tenkt, men så så jeg at dere hadde skrevet mye bra her(tror jeg) så må få hørt på det før vi bestemmer endelig for hva vi skal spille... The Doors - Light My Fire. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Rolling stones - satisfaction bør vel med Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hehe... Vet ikke helt om du ler av meg eller av Mike, men hvertfall så sier han det selv, og er det så rart? Han har hatt drum-tech de siste 20 åra. Eller retteresagt så sa han noe lignende, "Jeg kan ikke sette opp et trommesett om jeg så får 6 timer på meg" eller noe i den dur... Da dem skulle begynne å spille inn første Liquid Tension Experiment skiva og trommesettet til portnoy ikke kom til riktig tid fant portnoy masse alternative trommer. Tror du det trommesettet ble satt sammen av seg selv? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Snittleif, han hadde nok hjelp.. Somsagt, de gutta er bortskjemte.. Har sett alle Liquid Tension Experiment dvd'ene(Liquid Drum Tension eller hva han kaller dem, digger MP bare for å få det frem) bøyer meg i støvet viss han satt dem opp selv - men frem til det motsatte er bevist - så går vi med at han fikk hjelp Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Og uansett, bare for å ha sagt det. Ingen mann alene kunne satt opp noen av de trommesetta MP bruker i Dream Theater på under 6 timer Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Jo... Viss han bruker Siamese monsteret sitt så tror jeg det tar en time eller noe sånt.. Han bruker rack vettu.. Alt blir SÅ mye lettere da.. *Skulle gitten tier for å ha være drum-techen til MP* sjef jobb Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Men da er det dog også flere enn én person som setter det opp da Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Er det? Har bare sett at Drum-Techen hans, Jose eller noe sånt gjør det jeg? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg så på en opplæringsDVD han har lagd en gang og da så jeg i fort film sammensetningen av siamese monster og da var det i alle fall 3 stykker. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Vet du hvilken dvd det var? Husker du navnet med andre ord.. Har nesten alle trommefilmene hans men har bare sett en som har sett opp settet hans... Men det var det gamle settet da.. Har ikke sett noen med det nye siamese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå