lokeland Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hvor mye koster denne PC'en da? Den kosta 500 til sammen med 17" CRT, webcam, trådløst tastatur og mus (optisk), lakka kabinett (skal lakka det i fargen hun selv ønsker når hu får det), cd-brenner/dvd-rom, ledningen til annlegg, headset og disse spesifikasjonene: 400mhz CPU 40gb HD 512mb RAM Helt grei PC.. Raida litt på auksjoner og drit å satt sammen no bra saker! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Husk: Hvis du kjøper noe veldig bra denne gangen, må du kjøpe noe enda bedre neste gang, og sånn fortsetter det. Ikke gjør det for bra nå, sånn at du sliter om 3 måneder. Hva "pleier" du å kjøpe til Eline da? Jeg tok inspirasjon fra Joey (Venner for Livet), og gir søtnosen min "one hour of Steffy love". Neste gang: 2 timer, så 3 timer, osv. Funker for begge. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hvor mye koster denne PC'en da? Den kosta 500 til sammen med 17" CRT, webcam, trådløst tastatur og mus (optisk), lakka kabinett (skal lakka det i fargen hun selv ønsker når hu får det), cd-brenner/dvd-rom, ledningen til annlegg, headset og disse spesifikasjonene: 400mhz CPU 40gb HD 512mb RAM Helt grei PC.. Raida litt på auksjoner og drit å satt sammen no bra saker! 400mhz? var litt brems da ;( men så absolutt, en fin gave Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Leige en romantisk komedie eller noe, det er vel sånt jentene liker ? Sandra Bullock film *grøsse* Husker da jeg måtte se miss Undercover på kino, trodde virkelig aldri den filmen skulle ta slutt. For ikke snakke om den filmen der J.lo spiller planlegger for bryllup ellerno, å se en slik film uten å kommentere viste seg og være noe av det tyngste jeg har gjort i mitt liv. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 sparks: Funker helt fint for hu som bare surfer og sitter på MSN da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Leige en romantisk komedie eller noe, det er vel sånt jentene liker ? Sandra Bullock film *grøsse* Husker da jeg måtte se miss Undercover på kino, trodde virkelig aldri den filmen skulle ta slutt. For ikke snakke om den filmen der J.lo spiller planlegger for bryllup ellerno, å se en slik film uten å kommentere viste seg og være noe av det tyngste jeg har gjort i mitt liv. Jepp! Det eneste en sånn gave vil signalisere er jo "jeg lider med glede for å underholde deg". Det er ikke et signal du har lyst å sende ut. Plutselig sitter dere og ser på onsdagsfilmen på TV-Norge hver uke. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 3mnd er vel ingen dag å feire? Da må man jo nesten feire hver månedskifte, og det kan bli stress og dyrt ... Uansett så er det jo lov å mekke noe god mat eller planlegge kvelden på forhånd, og ikke ta det på sparket... såååå, hmm, gi henne en ny trykkblyant! JA, med 0.5mm bly akkurat som hun ønsker seg! Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er det kun for og markere at dere har vært ilag i 3 mnd? Ja, delvis... Fikk også ett fint smykke av henne til konfirmasjonen min..føler liksom at jeg ikke har gitt noe tilbake... mmbleh, holder med et "Åh, 3 måneder vennen, tiden flyr med deg " Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 3mnd er vel ingen dag å feire? Da må man jo nesten feire hver månedskifte, og det kan bli stress og dyrt ... Uansett så er det jo lov å mekke noe god mat eller planlegge kvelden på forhånd, og ikke ta det på sparket... såååå, hmm, gi henne en ny trykkblyant! JA, med 0.5mm bly akkurat som hun ønsker seg! Jepp! Trykkblyanter er konge. Kommer til å fri til den første som gir meg en sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå