sofarot Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Alle snakker jo om noe romantisk, men hva pokker er vell romantisk? BaX; Har du peiling på smykker da, så du kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ja, delvis... Fikk også ett fint smykke av henne til konfirmasjonen min..føler liksom at jeg ikke har gitt noe tilbake... Så var det til konfirmasjonen din og da skal man gi gaver...er bare slik...ikke tenk på det. Sitter selv og lurer på hva jeg skal gi madammen i bursdagsgave selv om det er 2-3mnd til VET DU IKKE NÅR DAMA DI HAR BURSDAG!? Men on-t,gutten er tydeligvis ikke så gammel, og det er ikke så viktig å har full middag. Siden jeg ikke har napp hos damer skal vell ikke jeg si noe men du kan jo bare kjøpen en pizza,leie en fil og gå hjem til deg elns..... Men synes alderen er for ung til roser, det kommer ann på åssen dame du har. Veldig fin eller "grov i kantene" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Har han sagt at han ikke vet når hun har bursdag? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 BaX; Har du peiling på smykker da, så du kan hjelpe meg? Selfølgelig! Kommer du inn? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 VET DU IKKE NÅR DAMA DI HAR BURSDAG!? Harr harr harr, artig du Jo jeg vet det, men er ikke ting jeg slenger rundt her på forumet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Smykker og sånt er så standard.. Har gitt dama mi det også, men personlig får dama mi PC når hun blir 15 den 17. juli! Da har vi vært sammen nesten 3 måneder.. Fant ut at jeg ville gi henne noe hun kunne bruke.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hvor mye koster denne PC'en da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det eneste som betyr noe er at man er glad i hverandre, gi nå lang marsj i unødvendig dyre gaver og annet dill. Det er hyggelig med en liten (eller stor for den saks skyld) oppmerksomhet av og til, både å gi og få, men i lengden blir det dyrt. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Visste ikke at man pleide å feire tre måneder... Jeg vet vell ikke.. :/ Derfor jeg spurte..om det var vanlig og om jeg skulle gi henne noe? Noen som har en idè? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Du gir henne noe dersom du har lyst til å gi henne noe. Hva andre gjør eller ikke gjør spiller vel ingen rolle for dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Husk: Hvis du kjøper noe veldig bra denne gangen, må du kjøpe noe enda bedre neste gang, og sånn fortsetter det. Ikke gjør det for bra nå, sånn at du sliter om 3 måneder. Veldig godt poeng! Blir svindyrt i lengden. Et kort kan jo være koselig.. Men du kan jo heller ta initiativ til å finne på noe med henne den dagen i stedet for å nødvendigvis kjøpe noe. Kan være koselig det også. Men igjen. Begynner man for tidlig med for dyre presanger blir det et umenneskelig forventningspress etter det har gått en stund Endret 14. juni 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Problemet er at jeg ikke får sett henne den dagen....bor for langt unna.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Husk: Hvis du kjøper noe veldig bra denne gangen, må du kjøpe noe enda bedre neste gang, og sånn fortsetter det. Ikke gjør det for bra nå, sånn at du sliter om 3 måneder. Det er faktisk litt sannhet i det der... Må aldri komme så langt at hun begynner å forvente noe... Og at det noen ganger er så fint at hun andre ganger bare blir skuffet! Som nevnt tanken som er viktig ikke prisen! Man kjøper tross allt ikke kjærlighet Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 hva med å brenne en cd med sanger du forbinder med hun og deg de siste tre månedene? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Visste ikke at man pleide å feire tre måneder... Jeg vet vell ikke.. :/ Derfor jeg spurte..om det var vanlig og om jeg skulle gi henne noe? Noen som har en idè? Nei er ikke vanlelig er nettopp derfor det er kjempe fint du gjør det Da blir hun overasket. Har sett bilde av madammen til Ketchez så skjønner godt han vil ta godt vare på henne! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 hva med å brenne en cd med sanger du forbinder med hun og deg de siste tre månedene? Sir Mix-a-lot - Baby Got Back Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hva med noe helt tradisjonelt som en bukett roser med et fint kort der du sier noe om hva du føler for henne. Ellers er jeg enig med HalTan. Det er kjærligheten som betyr noe og ikke prisen på gaven. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Gi hun et fint kort, og så kan du jo ha en fin kveld for deg og henne siden du ikke treffer henne den dagen. Leige en romantisk komedie eller noe, det er vel sånt jentene liker ? Steik litt pommes frites og hell litt brus i glasset, så er hun sikkert storfornøyd i armkroken din. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Husk: Hvis du kjøper noe veldig bra denne gangen, må du kjøpe noe enda bedre neste gang, og sånn fortsetter det. Ikke gjør det for bra nå, sånn at du sliter om 3 måneder. Hva "pleier" du å kjøpe til Eline da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå