sofarot Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Som topic sier... Jeg og dama har vært sammen i snart 3 mnd. Skal jeg gi henne noe? I så fall, hva? Jeg vet ikke hva...kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Et romantisk kort, en rolig kveld med bare dere to eller en ting. Spørs kanskje hva hun forventer. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Er ikke forpliktet til å kjøpe noe i mine øyne... Men alltid koselig med en oppmerksomhet og så er ddet jo en dag som det passer godt å gi dette på. Jeg synes slike gaver skal ha et personligpreg.. At det vektlegger mer en hva det koster. Men hva tenkte du deg prismessig da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Er det kun for og markere at dere har vært ilag i 3 mnd? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Pakk deg selv inn i en pakke, så blir det "gave" på deg også Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Men hva tenkte du deg prismessig da? Jeg vet ikke... Er det kun for og markere at dere har vært ilag i 3 mnd? Ja, delvis... Fikk også ett fint smykke av henne til konfirmasjonen min..føler liksom at jeg ikke har gitt noe tilbake... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ja, delvis... Fikk også ett fint smykke av henne til konfirmasjonen min..føler liksom at jeg ikke har gitt noe tilbake... Så var det til konfirmasjonen din og da skal man gi gaver...er bare slik...ikke tenk på det. Sitter selv og lurer på hva jeg skal gi madammen i bursdagsgave selv om det er 2-3mnd til Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Slikt er vanskelig.. Men trenger ikke være noe annet enn at du gjør kvelden spesiell og gjør noe romantisk sammen.. Overasker henne;) Så kan du kjøpe en liten søt ting til henne Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Slikt er vanskelig.. Men trenger ikke være noe annet enn at du gjør kvelden spesiell og gjør noe romantisk sammen.. Overasker henne;) Så kan du kjøpe en liten søt ting til henne Vel, jeg har egentlig gaven tenkt ut. Hun går rundt med en ring som hun såvidt får av fingeren nå så jeg tenkte å gi henne en ring(Og du/de som kjenner henne og leser dette forumet holder kjeft eller så skal jeg...jah). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Ja, delvis... Fikk også ett fint smykke av henne til konfirmasjonen min..føler liksom at jeg ikke har gitt noe tilbake... Da er jo en liten uventet gave nok til at hun blir glad... Er hun gammel ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kjøp henne et kort eller noe. Hvis du har planer om å være i lag med henne lenge kan det fort bli dyrt i lengden. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) *borte* Endret 18. juni 2005 av BaX Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Til en 3 måneders dag så trenger man strengt tatt ikke kjøpe noe for og markere dagen. men det er jo kjekt hvis du finner på noe spesiellt, bare noe så enkelt som og lage en liten romantisk aften for bare dere to der du skjemmer henne litt bort. men gaver er jo alltid et pluss. selv likerjeg nå og kjøpe litt gaver i ny og ne uten noen spesiell anledning. trenger ikke alltid være så dyrt. følg med når dere går sammen i byen eller noe slikt så kommer hun sikkert til og ramse opp drøssevis av forskjellige ting hun trenger eller har lyst på. f.eks en veske til et par hundre kroner eller no sånn dill. tipper at hun blir nok imponert og glad hvis du plutselig bare kommer med en gave som hun virkelig har hatt lyst på uten noen anledning eller at hun har ønsket seg den sånn konkret til deg. det pleier hvertfall funke for meg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 En rose i ny og ned gjør også susen...for no reason liksom Kjøpte henne et rødt hjerte der det sto "I love you" frammpå. 10kr, men forsatt...tanken bak som telte og det fungerte. Trenger ikke å være en ipod eller noe stort... "kvinner tenner på så mye rart" *le* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 De liker iPod-er også, da. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 En rose i ny og ned gjør også susen...for no reason liksom Word! Digger det når typen plutselig har kjøpt blomster på vei til meg, dèt er romantisk det! Men ang 3 månedersen så er det jo en gave i seg selv at hun har deg da Men kanskje et ikke så veldig dyrt smykke eller noe hadde gjort seg, sammen med tre røde roser? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 De liker iPod-er også, da. Ja men kommer det nye utgaver hver 3dje mnd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Husk: Hvis du kjøper noe veldig bra denne gangen, må du kjøpe noe enda bedre neste gang, og sånn fortsetter det. Ikke gjør det for bra nå, sånn at du sliter om 3 måneder. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 hæhæ.. utspekulerte steffy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå