Gå til innhold

Gir til dama etter å ha vært sammen i 3mnd?

sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke forpliktet til å kjøpe noe i mine øyne...

Men alltid koselig med en oppmerksomhet og så er ddet jo en dag som det passer godt å gi dette på.

Jeg synes slike gaver skal ha et personligpreg.. At det vektlegger mer en hva det koster.

Men hva tenkte du deg prismessig da?

Lenke til kommentar

Men hva tenkte du deg prismessig da?

Jeg vet ikke... :p

Er det kun for og markere at dere har vært ilag i 3 mnd?

Ja, delvis... Fikk også ett fint smykke av henne til konfirmasjonen min..føler liksom at jeg ikke har gitt noe tilbake... :(

Lenke til kommentar
Ja, delvis... Fikk også ett fint smykke av henne til konfirmasjonen min..føler liksom at jeg ikke har gitt noe tilbake... :(

Så var det til konfirmasjonen din og da skal man gi gaver...er bare slik...ikke tenk på det.

Sitter selv og lurer på hva jeg skal gi madammen i bursdagsgave selv om det er 2-3mnd til

Lenke til kommentar
Slikt er vanskelig..

Men trenger ikke være noe annet enn at du gjør kvelden spesiell og gjør noe romantisk sammen.. Overasker henne;) Så kan du kjøpe en liten søt ting til henne

Vel, jeg har egentlig gaven tenkt ut. Hun går rundt med en ring som hun såvidt får av fingeren nå så jeg tenkte å gi henne en ring(Og du/de som kjenner henne og leser dette forumet holder kjeft eller så skal jeg...jah).

Lenke til kommentar

Til en 3 måneders dag så trenger man strengt tatt ikke kjøpe noe for og markere dagen. men det er jo kjekt hvis du finner på noe spesiellt, bare noe så enkelt som og lage en liten romantisk aften for bare dere to der du skjemmer henne litt bort.

men gaver er jo alltid et pluss. selv likerjeg nå og kjøpe litt gaver i ny og ne uten noen spesiell anledning. :) trenger ikke alltid være så dyrt. følg med når dere går sammen i byen eller noe slikt så kommer hun sikkert til og ramse opp drøssevis av forskjellige ting hun trenger eller har lyst på. f.eks en veske til et par hundre kroner eller no sånn dill.

tipper at hun blir nok imponert og glad hvis du plutselig bare kommer med en gave som hun virkelig har hatt lyst på uten noen anledning eller at hun har ønsket seg den sånn konkret til deg.

det pleier hvertfall funke for meg.. :wee:

Lenke til kommentar

En rose i ny og ned gjør også susen...for no reason liksom :)

Kjøpte henne et rødt hjerte der det sto "I love you" frammpå. 10kr, men forsatt...tanken bak som telte og det fungerte. Trenger ikke å være en ipod eller noe stort...

"kvinner tenner på så mye rart"

*le*

Lenke til kommentar
En rose i ny og ned gjør også susen...for no reason liksom :)

Word!

Digger det når typen plutselig har kjøpt blomster på vei til meg, dèt er romantisk det! :love:

Men ang 3 månedersen så er det jo en gave i seg selv at hun har deg da ;) Men kanskje et ikke så veldig dyrt smykke eller noe hadde gjort seg, sammen med tre røde roser? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...