kverna Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Håper det blir startet opp noe lignende ocshoot snart da.Leste en plassen at en viss person skulle bytte jobb da ocshoot gikk adundas... Håper dette blir noe nytt og spennende, og ikke enda en ansatt i et allerede etablert nettsted. Hvis du tenker på Nils så har han fått freelance hos dinside.no, bare å vente seg fine tester derfra fremover. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Håper det blir startet opp noe lignende ocshoot snart da.Leste en plassen at en viss person skulle bytte jobb da ocshoot gikk adundas... Håper dette blir noe nytt og spennende, og ikke enda en ansatt i et allerede etablert nettsted. Hvis du tenker på Nils så har han fått freelance hos dinside.no, bare å vente seg fine tester derfra fremover. Flott for han! Kanskje vi kommer til å se trynet til Nils på "TV2 Hjelper deg" fremover da ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har ikke konto hos ocshoot så får ikke lest hva det gjelder... noen som kan poste artikkelen her? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har ikke konto hos ocshoot så får ikke lest hva det gjelder... noen som kan poste artikkelen her? Bare gå inn på Diskutér.no og registrere deg da. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Håper det blir startet opp noe lignende ocshoot snart da.Leste en plassen at en viss person skulle bytte jobb da ocshoot gikk adundas... Håper dette blir noe nytt og spennende, og ikke enda en ansatt i et allerede etablert nettsted. Hvis du tenker på Nils så har han fått freelance hos dinside.no, bare å vente seg fine tester derfra fremover. Flott for han! Kanskje vi kommer til å se trynet til Nils på "TV2 Hjelper deg" fremover da ? Griser har tryne, mennsker har ansikt Og tror ikke nils har den store interessen for å klokke kaffetraktere og barbermaskiner du Endret 19. juni 2005 av kverna Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Griser har tryne, mennsker har annsikt Og tror ikke nils har den store interessen for å klokke kaffetraktere og barbermaskiner du "Griser har tryne, mennsker har annsikt " Og ansikt har 1 n Trodde alle visste det, så jeg droppa å skrive det. Men siden ikke alle visste det, skriver jeg det; "Tv2 Hjelper deg" tester da titt og ofte datamaskiner og annet elektronisk dingsebomser, og hvis de gjør dette..hvem trekker de inn ??? Akkurat, Dinside.no og hvem jobber der ? Endret 19. juni 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Med tanke på at Magnus Blaker jobber i TV2/Nettavisen tipper jeg de har mer en nok kompentase. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Griser har tryne, mennsker har annsikt Og tror ikke nils har den store interessen for å klokke kaffetraktere og barbermaskiner du "Griser har tryne, mennsker har annsikt " Og ansikt har 1 n Trodde alle visste det, så jeg droppa å skrive det. Men siden ikke alle visste det, skriver jeg det; "Tv2 Hjelper deg" tester da titt og ofte datamaskiner og annet elektronisk dingsebomser, og hvis de gjør dette..hvem trekker de inn ??? Akkurat, Dinside.no og hvem jobber der ? Derfor jeg endra det før posten din Han er jo ikke fulltidsansatt så tviler på at vi får sett ansiktet hans der. Men lev i håpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå