Sesam Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Hvem er det egentlig du prøver å quote nå, Sesam?Kunne vært artig om du vil presisere hva / hvem du snakker om? Det står da vitterlig ingenting om "the best one" / dp i det du har quotet? står ingenting om de, men er de han hinter til. snekkern that is! har ingenting imot deg Skrue.. the man with grey hair! Endret 17. juni 2005 av Sesam Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Ok Sesam, men jeg synes allikevel at du bør moderere deg litt. Å true noen med juling er vel en avsporing fra temaet her. Hvorfor ikke bruke PM i stedet? Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ok Sesam, men jeg synes allikevel at du bør moderere deg litt. Å true noen med juling er vel en avsporing fra temaet her. Hvorfor ikke bruke PM i stedet? pleier å holde meg, men når det gjelder snekkern så er det ikke lett i det hele tatt.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Beklager ,men kjenner jeg at sinnet mitt koker etter å ha lest på www.diskuter.no og her. Hvorfor skal folk kritisere hele tiden? Hvorfor skal folk lage kvalme? Jeg er drittlei av at noen få personer på diskuter.no skal slenge drit om alt og alle.. Dette vil nok bli hardt slått ned på siden advarsler allerede er delt ut. Jeg ser at snekkern(snekkern2 på diskuter) alltid kommer inn på forumet når han skal ha hjelp med tweaks til 3dmark og når han skal kritisere. Jeg tror han klager i minst 50% av postene sine.. Hvorfor ikke bare holde kjeft så er det ikke et problem lenger? Beklager snekkern ,men hvis du bare skal lage kvalme på diskuter så ønsker iallefall ikke JEG deg velkommen. Jeg er drittlei av at folk her siterer ting på diskuter.. Det blir bare kvalme ut av det! Hvorfor ikke bare holde sine egne meninger i sitt eget lille hode? Jeg holder mine meninger private og jeg vil ikke prakke de på noen andre på et forum. Jeg har snakket mye med Dahle og Skrue og det virker som greie personer uten tvil ,men at de skal skape så mye kvalme her hadde jeg ikke forventet.. Dahle.. stopp.. hver så snill! Skrue: Beklager ,men den tilsynelatende medfølelsen din blir desverre ikke oppfattet sympatisk ,men heller overmodig.. Hver så snill å legg saken død. Det er det beste for alle parter. Just my five cents Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Helt enig med CFD her, kan alle bare legge saken død, ellers ser vi oss nødt til å stenge hele tråden. Edit: stokket om litt... Lenke til kommentar
Colargol Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Samtidig er jeg slett ikke så sikker på om du er rette mann til å vurdere det. Ellers setter vi pris på at SMS-språk i størst mulig grad holdes unna trådene våre. Bruk det gjerne på mobiltelefonen din, men ikke her! Begynner å bli gretten med åra skrue? Og hva gjør deg rette mann til å vurdere det da? Tror ikke du skal uttale deg om ting du tydligvis ikke vet noe om... Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Interessant tråd å lese dette, spesielt når jeg hører at enkelte kjente urokråker her på forumet også har laget kvalme andre steder. Lærer disse aldri at slik oppførsel er totalt uønsket? Endret 17. juni 2005 av snorreh Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Colargol: Jeg velger å overse slike tåpelige kommentarer. CFD: Jeg blir svært trist, og innmari skuffet over å lese at jeg blir oppfattet slik. Jeg hadde i det minste håpet på å bli trodd, av deg? At mine innspill vurderes som kvalme, får vel stå som et digert paradoks til hva jeg egentlig håpet på å oppnå. Ellers må jeg si meg enig i mye av det du sier. Det fører jo ingensteds frem om man til stadighet utsettes for både trusler og usaklige kommentarer, nær sagt begge veier. Tro det eller ei; Jeg startet denne tråden med en oppriktig og ærlig uttalelse om det som skjedde med ocs, og la meg igjen avslutte med å si at jeg fortsatt står ved mine ord, fullt og helt. Jeg er faktisk en av dem som i mange sammenheng har satt pris på ocs, samtidig som at jeg nok har ergret meg mye over endel av innspillene til enkelte av brukerne der. Du / dere vet nok meget godt hva jeg sikter til. Alt rabalderet til tross; Jeg har allikevel et håp om at man kan enes om følgende: På hver vår kant, har vi tross alt en felles interesse. Som ganske enkelt går ut på (i alle fall til tider) å tyne livskiten ut av utstyret vi alle har som interesse og også for manges del, også en hobby. Hvorvidt den enkelte lykkes i sine bestrebelser kan man saktens diskutere, like mye som man kan diskutere hvem som er best og værst. Ok, det er snakk om konkurranse. Jeg for min del, har alltid vært et konkurransemenneske. I så måte har jeg deltatt i ganske mange "konkurransemiljøer", som spenner over bl.a skyting og diverse motorsportsgrener, og har i så måte konkurrert med storheter som Riccardo Patrese Og Alain Prost. (Senere førere i F1). Det som jeg faktisk husker best, er den evnen og viljen de aller fleste i disse miljøer viste, når det gjaldt å hjelpe hverandre. Det forskrekker meg mildest talt, når jeg opplever at mentaliteten i "vår" verden synes ganske annerledes. Hvorfor, har jeg dessverre ikke noe svar på... Da tror jeg at jeg sier takk for denne gang, og stenger herved tråden. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Etter et visst påtrykk fra flere kanter, så føler jeg for å åpne tråden igjen. Så får det heller være opp til andre likesinnede å stenge den. Ordet er fritt! Enn så lenge... Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Sitat fra en post av Nils G...Og vi har førstehåndsopplysninger ang. at HWN ledelsen har rent rundt og snakket dritt om oss - dette er ikke noe vi sitter og finner på. Selvsagt ville det være helt topp for oss om noen av de som vet at dette har foregått ville innrømme dette offentlig. Men jeg regner ikke med at dette vil skje siden dette kan få konsekvenser for vedkommendes arbeidssituasjon, dette er selvsagt HWN ledelsen klar over også - det er nettopp derfor de har turt å holde på med dette. MEN - en av de som vet at dette har foregått er på leting etter ny jobb, får han det så burde det ikke være noen grunn til at han ikke skrev at slik skittkasting har foregått. Og vi vet også et det er "forbannelse" på "gulvet" i webshopper fordi ingen ville støtte oss (det hjelper ikke å komme og ville støtte oss etter at ryktet var ute om at jeg hadde fått freelance jobb og akseptert oppdrag, dette anser jeg som spill for galleriet). Og HWN medarbeidere som ennå tror at vi finner på dette; jeg antar dere trekker dere ut av HWN hvis beviset kommer ? Hvis ikke aksepterer dere jo å være en del av råttenskapen.... Vil tro d ikke er bare sprøyt han kommer med, selvsagt kommer ikke hw til å si at de har drevet med skittenspill offentlig? Hva ville skje da mon tro.. Er ikke røyk uten ild er d noe som heter, eller no i den duren affal Unskyld meg, men jo dette ser da mest ut som sprøyt uten substans?. Altså for en ting syns jeg det virker særdeles uproffesjonelt og i det hele tatt gå ut med slike påstander offentlig før man har noe litt mer håndfast. At en konkurrent har "rent rundt og snakket dritt om oss" hva betyr det? Og hva konkret har det ført til? Og at det er en "forbannelse på gulvet i webshopper" fordi ingen vil støtte oss var jo heller ikke oppsikstvekkende velbegrunnede avsløringer akkurat. Slike teorier burde man holde for seg selv, i det minste fremt til man får løsgjort "vitnet" sitt fra stillingen som angivelig hindrer han fra å tale fritt. Vel, jeg vet ikke hvem Nils G er, jeg håper det er en bitter bruker, og ikke en som har noe med driften av denne nettsiden å gjøre. Hvis han faktisk har noe ansvar der begynner jeg og forstå hvorfor dette ikke gikk så bra forretningsmessig, til tross for gode artikler og tester... Nå skal ikke jeg hause opp dette noe mer enn det allerede er, og jeg tror Skrue og andre med interesser i OK.no/hwn sikkert gjør lurt i og ikke la seg rive med for mye også, selv om jeg tror på at dette var velmenende i utgangspunktet. Dette likner jo mer en territoriekrig mellom 14 år gamle taggere enn konkuranse mellom seriøse nettsteder. Bare så det er klart, jeg har ingen andre forbindelser enn forumbruker, og jeg påstår ikke at hwn er uskyldige. Men det og legge frem denslag ubekreftede påstander på denne måten blir ikke annet en latterlig sutring. Lenke til kommentar
Dag Larssen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Dag - vi lar dere forsvinne inn i historien uten å blande oss mer. Ønsker deg og dine lykke til videre. Håper du får det til på din side, hvor du vil møte andre tidligere hw skribenter. Jeg for min del har hatt stor glede av innholdet deres, selv om jeg selv ikke er den store klokkeren. Syns dere har gjort en kjempe jobb, og syns det er synd at webshoppene ikke støttet opp rundt dere. Jeg vet at kompentansen på enkelte av brukerne deres var svært høy, og noen av disse var nøytrale til hvilket forum de var på. Dessverre hadde dere i likhet med hw forumet, en del mindre oppadgående brukere. Synd at dere skulle havne i en situasjon som dere har gjort, men å sitte å skylde på alt og alle holder ikke mål. Enten gjør dere noe med det, ellers lar dere være. Fra et juridisk standpunkt styrker det ikke saken deres å offentlig beskylde hw og tidligere støttespillere for deres bortgang. Jeg vet at det starter opp en annen nettside som merklig nok har fått støtte hos flere webshops. Disse har klart det utrolige å få en avtale der og da. Alle som er i næringslivet vet at løfter som regel renner ut i sanden. Dere skulle kanskje vært bedre på å få avtalene i hus, enn å sitte å stole på løfter. En annen feil jeg tror dere gjorde var å inngå en særavtale for brukerne med en webshop, dette betydde at dere faktisk favorittiserte en leverandør fremfor alle andre. Tanken er god for brukerne, men blir kanskje ikke godt mottatt hos støttespillerne deres. Men igjen håper jeg du trives i dinside, og det er ikke unaturlig at man som skribent skifter beite. Dog syns jeg det er synd at ditt hjertebarn skulle forsvinne. Hvis det er en trøst vil jeg si at jeg anser flere av deres skribenter som utrolige dyktige innen sitt felt. Jeg har fått masse kunnskap om et område jeg selv har vært svak på. Du og ditt hjertebarn skal ha med dere at dere var best for det dere brant mest for. Så jeg kommer sikkert til å lese dine og andre skibenters tester når jeg kommer over de på andre nettsider. Lykke til på ferden for deg og dine. Er ikke ment å forverre noe som helst med denne posten men vil bare få ta med ett par kommentarer Øyvind. For det første så er jeg ikke helt sikker på om denne er rettet til meg eller Nils da jeg ikke er skribent i ocshoot og heller ikke blir tilknyttet til din side. Det er i allefall slik det ser ut idag, hva som skjer i fremtiden vet jeg ikke enda. Jeg vet det kan være litt vanskelig å tru på dette tidspunktet, men vi ønsket faktisk ikke denne diskusjonen. Det var ikke for å syte å klage at den første posten ble lagt ut heller, det var for å gi våre lesere en ærlig begrunnelse for hvorfor vi la ned. At det starter opp andre sider som banker annonseavtaler tvert er ikke unaturlig, men ikke helt sammenlignbart. Vi vet ikke noe om denne avtalen eller forholdet dem imellom. At løfter renner ut i sanden har du helt rett i, fremdeles så mener jeg at det ikke er grunnlag for å opptre useriøst slik noen faktisk har gjort. Jeg kunne selvfølgelig ha lagt ut info om hvem dette gjelder og på hvilken måte de har gjort dette, men det holder jeg meg for god til. Vi er ikke ute etter å bedrive sverting av webshopper og nevner derfor ikke navn. Jeg tar det fulle ansvaret for at resultatet har blitt slik, men kontakten med flere webshopper har faktisk foregått i årevis, så dette er desverre ikke noe nytt. Jeg kan også nevne at den personen som utførte denne jobben før meg har bred erfaring med salg og næringsliv, uten at det hjalp nevneverdig. At det var en tabbe å inngå rabattavtaler med to leverandører i henhold til favorisering kan jeg være enig i. Vi tok opp dette med flere leverandører, dog sier det seg selv at noen fast prosent rabatt hos de store ikke lar seg gjennomføre. Om dette slo negativt ut, så er det i så fall trist da dette ble gjort ene og alene til våre brukeres fordel. Dag Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Nå har jeg vært lykkelig uvitende om knivingen mellom hwn og ocshoot, har lest artikler begge steder, men kun vært aktiv på hwns fora. Det jeg, som flere andre her, reagerer på er måten ocshoot legger inn årene. En naturlig måte å gjøre det på hadde vært å si at inntektsgrunnlaget dessverre ikke var stort nok til å klare den økende brukermassen. Enkel og grei begrunnelse, uten å prøve å legge skylden over på alle andre. Det har blitt sagt tidligere i tråden av Dag Larssen at: "Jeg kunne selvfølgelig ha lagt ut info om hvem dette gjelder og på hvilken måte de har gjort dette, men det holder jeg meg for god til." Dere skulle vært for gode til å komme med beskyldningene i utgangspunktet! Det å si at vi har bevisene, men holder oss for gode til å legge dem frem, blir rett og slett bare for dumt når man har satt ut påstanden i første omgang! Man trenger heller ikke å være professor for å skjønne at det har blitt gjort en ufattelig dårlig jobb hva annonsører angår. Med et såpass stort antall besøkende burde det være en smal sak å skaffe penger, men ingen ting kommer av seg selv. Det snakkes om avtaler som ikke blir noe av og at man blir forbigått når midler skal fordeles. Selvfølgelig blir man forbigått når man sitter på gjerdet! Å skaffe penger er noe som må gjøres aktivt, avtaler må følges opp og kontrakter skrives... Kan si at jeg synes artiklene har vært veldig bra hos ocshoot, men hva hjelper det når styringen for å få inn penger har vært helt på jordet... Synd i grunnen! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Nå har jeg vært lykkelig uvitende om knivingen mellom hwn og ocshoot, har lest artikler begge steder, men kun vært aktiv på hwns fora. Nettopp derfor du skal lære å holde munn om ting du ikke har anelse om. Er dritt lei at alle skal ha sin jævla mening på trykk, skaper ingenting. (Ikke at inlegget mitt skaper noe annet enn kvalme da) Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Nå har jeg vært lykkelig uvitende om knivingen mellom hwn og ocshoot, har lest artikler begge steder, men kun vært aktiv på hwns fora. Nettopp derfor du skal lære å holde munn om ting du ikke har anelse om. Er dritt lei at alle skal ha sin jævla mening på trykk, skaper ingenting. (Ikke at inlegget mitt skaper noe annet enn kvalme da) Nå er jo mitt ståsted at jeg ikke er forutinntatt i motsetning til mange andre her, og jeg føler jeg har fått et ganske greit bilde av saken etter å ha lest diverse tråder. Sier ikke at hwn er uskyldige i denne saken, men måten den blir fyrt opp ved å skylde på andre blir bare for dumt! Innlegget ditt legger vel ikke akkurat opp til en god diskusjon, noe du heldigvis også innser... Og jeg har ihvertfall en saklig mening i motsetning til ganske mange meningsytringer, spesielt i tråden "Overclockers Shootout legges ned!" Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Denne tråden har nå utspilt sin rolle, da den etter hvert dreier mer og mer over mot personlige vendettaer. Ocshoot legges ned, ferdig med den saken. Dersom man ønsker å krangle om hva som er årsaken, er forumet til ocshoot en bedre plass enn her - selv om jeg personlig synes det er totalt unødvendig å lage en masse oppstyr rundt saken. Det er trist at Ocshoot må legge ned pga. økonomiske "problemer", men det er absolutt forståelig. Jeg vet nemlig VELDIG godt hvor vanskelig det er å drifte en side - spesielt å drifte den slik at den skal - i det minste - være selvforsynt med likvide midler. På dette forumet legger vi derfor saken om Ocshoot sin nedleggelse død, en gang for alle. Til Ocshoot: Det har ikke alltid vært like hyggelig å ha dere der, men jeg synes det er trist at dere må legge ned. Overklokkingsmiljøet har de senere år blitt nokså lite, og det er ikke lengre like interessant å drive med overklokking. Selv husker jeg godt mitt første møte med temaet; jeg klokket en AMD Duron 700 til 1,23 GHz. Det var STORT! Siden den gang har skikkelig klokking blitt "allemannseie". Men ennå kan man fortsatt ha det veldig moro med overklokking, derfor er det et tap for miljøet at Ocshoot må legge ned. Som sagt, har jeg ikke alltid synes det har vært like moro å ha Ocshoot "i nabolaget". Personer som har (hatt) tilhold over der har nemlig vært veldig flinke til å komme med mye drittslenging mot meg som person og Overklokking.no / Hardware-nettverket. Men det siste året har det hersket fred og fordragelighet mellom våre to "leirer". En situasjon jeg har likt meget godt! Kunnskapsnivået er meget høyt både hos oss og hos Ocshoot - forskjellen ligger i hvilke satningsområder de enkelte aktørene har. Ocshoot har absolutt vært en foregangsside på de mer ekstreme områder innen overklokking. Jeg håper bare at miljøet de har klart å opparbeide ikke lider en stille død på grunn av at Ocshoot legges ned. Jeg er sikker på at Erik stiller spalteplass for de som måtte ønske å formidle sine prestasjoner og kunnskaper til et stort publikum, gjennom Overklokking.no. Takk for alt, Ocshoot! Både for bitre uenigheter og felles gleder opp gjennom årene. Det er både godt og vondt å se at dere må legge inn årene. Mest vondt! Hilsen Vidar Fagerjord, tidligere daglig leder ved Overklokking.no. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Meget bra skrevet og ja det er et faktum at er du kjent her på forumet blir du automatisk rakket ned på der, Ikke av forumsledelsen men av brukere. Disse brukerne er som regel folk som trådte sine "barnesko" her på forumet og som av en eller annen grunn ble utestengt fra dette forumet . Virker som disse har brukt ocshoot.no til å fremme sitt hat mot enkeltpersoner og mot HW.no. Det merkelige er jo også å spore deres åpenbare dobbeltmoral,der de på ocshoot.no forteller om hvor glade de er for å være kvitt HW.no og at de aldri kommer til å savne dette, samtidig registrerer vi at de samme personer gang på gang registrerer seg her under falske nick, for enten å debatere eller lage kvalm i enkelte poster, ja ser endog at det er "falske nick" inne i denne posten . Når det så gjelder ocshoot.no sine tester så har jeg aldri vært i tvil om at disse var gode, har ei heller vært i tvil om at det finnes en god del folk der som vet hva de gjør, men problemet er når det kommer brukere der som utelukkende skal "knuse" andre fordi de tilhører HW.no og samtidig utnevner seg selv til eksperter, ja da blir det et problem. Spesielt når en vet at disse startet som helt nybegynnere på HW.no 2-3 mnd tidligere og da måtte spørre om de mest grunnleggende ting du er så irriterende at jeg kunne ha banket deg opp big time. eneste du snakker om er "the best one" eller dp som han fikk byttet nick til, ingen andre enn han ble bannet og gikk under flere nick. helt utrolig at du i det hele tatt gidder å åpne kjeften, har du ikke funnet ut selv at det bare kommer dumme/idiotiske ting ut av den? Du er jo hjertelig velkommen for å prøve da Sesam, eller skal jeg bruke ditt rette nick som er DP Hvorfor utgir du deg nok en gang for å være en annen og skriver forsvarstale til deg selv ??? Men dette gjennspeiler jo den holdningen jeg har beskrevet tidligere . Problemet har jo ikke vært forumet OcShoot i denne saken, men tidligere HW brukere som er blitt bannet og flyttet over dit, ja sogar var det enkelte av dem som påsto at det var jeg som hadde fått mod her til å banne dem , dette førte til at de organiserte flere brukere derborte til å "ta" meg både på forumet og kanalen. Alle som vil huske dette gjør det og det var slike ting som startet ståheien som faktisk endte med trusler om at jeg skulle møte i retten for å ha "missbrukt" forumets navn og med tilsendte logger for å ha vært inne med forskjellige navn. Det hele stilnet så av når jeg kunne vise at det navnet de viste til overhode ikke var mitt og at jeg ved det angivelige missbruket lå på sykehus , så hvem som hadde prøvd seg her på å skulle fremmstille meg i et dårlig lys skal jeg ikke uttale meg om annet en at de var medlemmer der . Så vi kan spørre på nytt,hvem lyver her CFD Jeg ser at snekkern(snekkern2 på diskuter) alltid kommer inn på forumet når han skal ha hjelp med tweaks til 3dmark og når han skal kritisere. Jeg tror han klager i minst 50% av postene sine.. Hvorfor ikke bare holde kjeft så er det ikke et problem lenger? Beklager snekkern ,men hvis du bare skal lage kvalme på diskuter så ønsker iallefall ikke JEG deg velkommen. Joda jeg har vært innom der noen ganger,men at jeg ALLTID kommer dit når jeg trenger hjelp, er vel å ta sterkt i da Du sier her at jeg bare er ute etter å lage kvalme,noe som heller ikke er riktig, jeg belyste et av problemene som har vært der med hetsing av enkelte brukere og vil for ordens skyld også opplyse at det var jeg som ble bannet der borte den gangen det var organisert hets mot meg, noe du selv var enig i den gang at det var feil, men det er vel ikke alltid like lett å huske hva en har skrevet Og som du sikkert ser så når jeg belyste dette så ble det med en gang ståhei og jeg ble kalt for løgner mm og enkelte innlegg fra meg ble redigert bort menst de andres fikk betå, tilfeldig ?? neppe . snorreh Interessant tråd å lese dette, spesielt når jeg hører at enkelte kjente urokråker her på forumet også har laget kvalme andre steder. Lærer disse aldri at slik oppførsel er totalt uønsket? Ikke overraskende kommentar fra deg, det er en kjent sak at du lenge har ønsket meg vekk fra dette forumet, noe du har gitt uttrykk for flere ganger tidligere Endret 18. juni 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 PS: Tråden stenges om det forekommer flere poster der man krangler eller kommer med beskyldninger. EOS. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg har nå sendt PM til snekkern.. Han har misforstått saken og jeg håper at vi kan ta dette over PM. Hvis snekkern føler seg urettferdig behandlet (noe som han ikke har blitt ,men når man bare sitter med en del av innformasjonen så er det lett å føle dette). Fint at flere her har fått munnkurv Jeg skal også holde kjeft. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Synd at ocshoot legges ned. Det var en side med NOEN veldig flinke folk, men medaljen har sine baksider som lett kan sees i denne tråden. Noen personer er så barnslig og sosialt uintligente at de ødelegger hele ryktet til en ellers god side. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Håper det blir startet opp noe lignende ocshoot snart da. Leste en plassen at en viss person skulle bytte jobb da ocshoot gikk adundas... Håper dette blir noe nytt og spennende, og ikke enda en ansatt i et allerede etablert nettsted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå