si_men Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Før samla jeg på tom-flasker, fordi jeg så i en avisen at en danske hadde tjent 1 million kr på å samle akkuratt på tom-flasker Og jeg skulle faen ikke være dårligere men gav opp etter to uker Endret 3. juli 2005 av si_men Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 samler på støv..sånn ca. daglig.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Samler på mp3er, filmer, CDer, motoriserte kjøretøyer som jeg kan skru på, maskinvare komponenter, Pondus og Donald Har en del å ta meg til Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg samler på Zippo Collectibles og DVD bokser. Rimelig nerdete Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) samler på: Film, musikk, spammail,Datautstyr,støv,Klær som skal ned på vaskerommet( di ligger tilfeldigvis på gulvet ) samler åsså på Logitech produkter og Tommy & tiger`n blader Endret 4. juli 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Jeg samler på småflasker med alkohol jeg.. De kommer til å bli drikki en gang.. hehe.. Endret 4. juli 2005 av Eirikk Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Samler på absolutt alt ! drives my family crazy..tihii har blant annet: 53 esker i forskjellige størrelser/farger/former, isbokser, colaflasker fra ulike land, cola glass og andre glass, krus, korker og da spess cola korker, bøker, brev, brevpapir, blyanter, dagbøker, klær (fra dagen eg ble født og til i dag), tepper, sminke, smykker, sko, musikk seff, undertøy som e litt..spessielt tegneserier; Nemi, pondus, Eon, donald, larsons gale verden m.m, tomme snop embalasjer... hm..det eg kom på no..sikkert mye mer Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Esker! Gudene vet hvorfor . Har ett kott fullt av tomme pappesker Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Er egentlig ikke en type "samle-person", men om det kan sies om ting jeg begynner å få mye av så må det være cymbaler, evt. knekte trommestikker (men det er egentlig mest fordi jeg er for lat til å kaste/brenne de...). Har veldig lyst å begynne å samle på skarptrommer, kommer nok helt sikkert noen flere der etterhvert. Samlet på CD'er tidligere, men etter at jeg klarte å miste mesteparten av samlinga under flytting over landegrenser/små-uhell tidligere, har jeg ikke orka å skaffe så mye plater lengre. Har mesteparten av tidligere samling på harddisk uansett, så.... Eller jo forresten; gammel hardware. Har stort sett tatt vare på det meste der opp i gjennom årene. Endret 6. juli 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Har i det siste samlet groft på virus... 40-50 stykk i karantene Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Samlet på: - Fotballkort av diverse årganger - Pokémonkort - Pogs og slammere - Små fargete monstere som man kunne knipse (husker ikke hva de heter..) - RUssekort Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg samler på lyspærer. Syns de fins i så mange forskjellige fine fasonger. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg samler på støv under senga :!: Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg samler på støv under senga :!: Det gjør vel jeg også - til en viss grad. Hybelkaniner er gode venner. Det er de som holder monstrer under senga borte Lenke til kommentar
qzR Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg samler på utestengte brukere fra dette forumet -.- Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg samler på Hardware-bokser Bilde tatt med kameramobil, så beklager for kvalitet, mangler også mitt siste hardware kjøp, et tegnebrettboks, så bare forestill dere en hvis wacom volito II boks der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå