cerice Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Samler på fine ting. Egentlig er det berre min geniale unnskylding til å kjøpe ting eg overhodet ikkje har bruk for, berre fordi eg synast det er fint . Som for eksempel blomstrete kostebrett, rosa hammer, fleirfarga brødrister osv... Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Samler på capser. (Og ja, flatbrem-gangstercapser holder jeg meg langt unna ) Endret 12. april 2010 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Samler vel litt inaktivt på hardware. Vanskelig for å kaste det Samler på musikk i form av digitale filer på PC'n. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Eg samler på - Spill - Film - Manga / tegneserier - Warhammer( starta Nettopp ) - Krigsting Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Dvd'er, cd'er, Hello Kitty-ting og bøker. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg samler på dritt. Ja, det gjør vi også, derfor fjerner vi slike poster. Men seriøst, kvaliteten på forumet er avhengig av gode og relevante poster, vennligst keep it that way.. 1 Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Samler vel på alt som bærer et minne med seg! Og bøker : ) Lenke til kommentar
Han som vet nesten alt Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg samler på informasjon. Har samlet en del, men det er fremdeles litt igjen:D Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Michael Jackson Stuff (mest CDr, DVDr, Vinyls, PROMO Stuff OSV) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg samler på bildeler. Her er feks støtdempersamlingen min. Når jeg var liten samlet jeg på patronhylser og glassflaskekorker. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 -Filmer -Lp plater -Cd'er -A-ha (Alt mulig, Bøker,vhs,dvd,cder,lp'er osv. ) -Bøker -PS2 spill -Nintendo nes spill -Øl briketter og cola flasker/glass fra forkjellige land -Minner Masse mere og som ikke er verdt og nevne her ^^ Lenke til kommentar
Special P Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Samler utelukkende på penger Lenke til kommentar
koots Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Samler på flymodeller, har 26 stk i varierende størrelser. Ellers så pleier jeg å ta vare på utenlandske penger som blir igjen etter ferier. Pappa har vel alle Donaldbladene som har kommet ut etter 1966 Har nå fått meg en hylle til, med noen lekre modeller på, men likevel så er det smekkfullt. Endret 25. april 2010 av koots Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 samler på lightere, kviteringer, alt av skolebøker jeg skriver så jeg kan komme med veldig godt skrevet og fyldige regelbøker i matte for eksempel opp igjenom tidene, cd og vinylplater og kniver. tidligere samlet jeg på basketballkort. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Samler på filmer. Før samlet jeg også på Donald Pocket, flaskekorker og Pokémon-kort. Når jeg blir eldre og får mer fritid og bedre råd, planlegger jeg også å samle på flagg fra land jeg har besøkt. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Liker generelt gamle ting, men samler litt på gammelt kamerautstyr. Vet ikke helt om det går under samle, men "samler" litt på basser. Må alltid ha en som er "bedre" enn de andre. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg samler på ting jeg mener har historisk verdi, har noen replicaer også. Alt fra ww2 skarpskudd til norske sedler fra ww2. Holder på med å fylle en amerikansk ammunisjonsboks med tomme patronhylser nå. Samler litt inaktivt på Donald Pocketer og Donald Blader også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå