Neppe Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ohh my god, snuser du mye LarsP ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg snuser nok mer enn den jevne snuser. Men, det var ekstra ille i militæret. Hadde jo ingenting annet å gjøre enn å snuse/spille xbox. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg begynte en gang å samle på Pepsi burker! Men etter at alt raste sammen så ga jeg opp, orket ikke mer:D Samler vel ikke på noe spesielt vel, kanskje cdr/musikk! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Pepsi Twist på boks er den eneste "cola-brusen" jeg synes var/er god i det hele tatt. Pepsi og coca cola smaker ikke godt i det hele tatt IMO. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg samlet på servietter da jeg var liten. Jeg brukte å raide skapet til besteforeldrene mine hvær gang jeg var der. Og jeg har en vanvittig stor klynge med nøkkelhanker, men det er egentlig ikke noe jeg samler på. Jeg bare liker å kjøpe det Lenke til kommentar
pregra Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det eneste jeg samler på nå er DVD-filmer. Før samlet jeg på fotballkort og basketkort, tror jeg har opp mot 10 000 - 15 000 stykker. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Samler og samler.. Prøver da å bygge opp en CD-samling etterhvert Begynte for ikke så alt for lenge siden, men begynner å komme seg. Lenke til kommentar
Sylinderhatt Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Lego, har 3 esker et sted i kjelleren Endret 17. mai 2009 av Sylinderhatt Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Har faktisk en stor samling tomflasker, men er nok helst i latskapens navn. Har også jobbet meg opp en stor samling ubrukelige(for meg) strømkabler og høytalerkabler. Artig å lese gjennom tråden, hadde glemt den bort ja Endret 4. april 2010 av -Martin- Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Samler på korker fra glassflasker. Har vel en 2-3000 Lenke til kommentar
Buskleif Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Samler på tomme snusbokser, kun de jeg selv har brukt. Har per i dag 982 stk. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jo! Åsså samler jeg på donaldblader! Har hvert eneste blad fra 1980 og til i dag (Og vi har abonnert bare det siste året!)... jeg har alle fra 1978 og abonerer ikke err nok litt for gammel for donald men syns fortsatt det er int lesestoff kompisene mine ler bare av meg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Samler på venstresokker, men det er ufrivillig, gud vet hvor høyresokkene blir av 6564695[/snapback] Vaskemaskina liker høyre sokker har jeg hørt Er det forskjell på venstresokker og høyresokker? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Etter du har brukt de blir de vel litt strekt mot stortåa? Så er vel litt forskjell Endret 5. april 2010 av -Martin- Lenke til kommentar
robolai Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Da jeg var mindre samlet jeg på ugler i alle farger og fasonger. Husker ikke hvor mange jeg har/hadde men det var vel noen hundre. o.O Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Når eg var mindre samlet eg på slike poser man fyller smågodt i. Så hver gang eg har på en ny butikk så var det og jakte på nye poser! Gode minner Nå samler eg på musikk (cd,Lp,kassetter) Spill kan vell og nevnes. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg samler på cder, vinyl, lydbånd og kassetter. Har også frimerkesamling og myntsamling, men har mistet interessen for det. Edit: clvñ minnet meg på at jeg også samler på cder. Endret 6. april 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Samler, som så mange andre, på CD-er og vinyl. Ellers har det gått veldig mange timer på å samle opp den digitale musikksamlinga. Må være dette jeg samler på, ja. Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Samler på filmer og serier (spesielt miniserier) i HD! Alt annet enn HD er ikke vurdert engang. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tinnsoldater, modellfly og munnharper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå