SuperPjokkeN Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Jeg skal kjøpe meg bærbar pc litt etter sommerferien. Den skal koste litt i underkant av 20 000.- Kan noen si meg hvor jeg bør kjøpe denne pcen og hvilke spesifikasjoner jeg bør ha ? Skal også kjøpe med ekstra batteri, og mulig en ekstern harddisk også. Endret 14. juni 2005 av SuperPjokkeN Lenke til kommentar
Migr Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 kult. du får det meste får 20.000kr Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 kult. du får det meste får 20.000kr Hahaha, for et fantastisk svar! Men tilbake til saken - dersom du skal ha en maskin til 20K bør du jo prøve å forklare litt nærmere hva du prioriterer! Er du ute etter en monster-laptop som du kan ha hjemme? Eller ser du etter en ultraportabel maskin med alle muligheter? Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) hehe Jeg skjekka akkuratt på komplett.no og jeg skjekka på sån komplett bygg selv notebook, fikk 100gb harddisk, 2ghz Pentium M cpu, ati radeon 9700 med 128mb og 2048mb ram for kunn ca. 16 000 kr. Er ikke det ganske bra og billig da ? Virka som om Dell og HP sine notebooks var mye dyrere... PiRANhA: Litt begge deler, jeg er jo en spille entusiast, og elsker å spille. Skal ha den til skolebruk og privat like mye. Samt filmtitting (derfor jeg skal ha litt batterilevetid + ekstrabatteri) Endret 13. juni 2005 av SuperPjokkeN Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 joda, alt du nevner er jo vel og bra, men hva er det du skal bruke laptopen til? skal den være til pynt? skal du spille spill? kontorarbeid? studiepc? skal du frakte den rundt? skal det være en desktoperstatter? etc etc etc... du stiller et spørsmål det ikke finnes noen fasit på. Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg skal ha den til studier, mye spilling, nedlastning, og ja den vil farte mye rundt omkring Er jo et lite + om den ser fet ut og da men det er ikke så veldig viktig Lenke til kommentar
Charli Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvis du ikke skal reise så mye rundt med den, men prioriterer spilling ville jeg vel sjekket ut Dell XPS 2...mye bedre skjermkort enn hos komplett bygg selv. Ellers har vel Acer noen bra pcer i den prisklassen som er litt mindre enn dellen Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Acer har 8100 modellen som kan passe bra. Acer Ferrari 4000 kjem jo ut før du skal kjøpe deg. Kanskje det kan vere noko? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hadde garantert kjøpt Dell Inspiron XPS2 selv, men hvis du skal frakte pc-en din mye rundt og hvis du ikke er så kresen på skjermkort så er nok Acer Travelmate 8104 et bedre valg. Men det er ikke noe problem å frakte XPS2, har selv i9300 som jeg frakter til skolen nesten hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå