Gå til innhold

Jackson er frikjent

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det var surt jeg.

For når det er så mange mennesker som har sagt alt dette,

så begynner selv skeptikeren lilleslem å tro noe.

Og se på dette, Michael Jackson støttet en syk gutt med masse penger så han ble redda,

Hvem familie ville da prøve å saksøke han for å få mere penger??

Han gjorde jo det for å komme innpå gutten, for så å gjøre alt det dere der( :p ).

Og før noen av dere skriver dette;

Ja, det kan hende at de gjorde det for penger, men jeg tror ikke det.

Som sagt, det er dette jeg tror, sannheten kan det hende ingen andre enn Michael Jackson og de barna får vite.

Og værsåsnill, og ikke kom med poster som "Er du kørka, Lilleslem" etc.

Mvh.

Lilleslem :)

Lenke til kommentar
Jeg syns det var surt jeg.

For når det er så mange mennesker som har sagt alt dette,

så begynner selv skeptikeren lilleslem å tro noe.

Som har sagt hva? Macaulay Culkin, som nektet for at noe galt hadde skjedd? Eller en av de andre tidligere barnevennene som ble kalt inn av aktoratet og fornektet all kjennskap til at MJ hadde klådd på noen?

Og se på dette, Michael Jackson støttet en syk gutt med masse penger så han ble redda,

Hvem familie ville da prøve å saksøke han for å få mere penger??

En kynisk mor som er bedrageridømt, og som lyver om at gutten har kreft for å samle inn penger fra andre? Det var om dette på TV for ikke så lenge siden. En rekke personer lot som barnet var sykt, fikk hele lokalsamfunnet til å hjelpe til, og så var det bare løgn.

Han gjorde jo det for å komme innpå gutten, for så å gjøre alt det dere der( :p ).

Hvorfor kunne ikke aktoratet bevise det da? Hvorfor falt hele saken sammen pga. løgnaktige og selvmotsigende vitner?

Og før noen av dere skriver dette;

Ja, det kan hende at de gjorde det for penger, men jeg tror ikke det.

Moren er tidligere bedrageridømt, og aktoratet vitner ble tatt i løgn, eller motsa seg selv.

Som sagt, det er dette jeg tror, sannheten kan det hende ingen andre enn Michael Jackson og de barna får vite.

Hvorfor tror du det? Hvorfor klarer ingen av dere som tror han egentlig er skyldig å argumentere rasjonelt for det? Hvor er alle argumentene?

Og værsåsnill, og ikke kom med poster som "Er du kørka, Lilleslem" etc.

Hva forventer du egentlig, når du forkaster fakta med vilje og begynner å spekulere i løgner?

Lenke til kommentar

Som far til et misbrukt barn synes jeg synd på gutten! Uansett om MJ har gjort noe eller ikke er han nå stigmatisert for livet og denne saken kommer til å forfølge ham resten av livet. Har MJ gjort ham noe er dette en dobbelt-tragedie for ham(!) og har han ikke gjort noe så har fremdeles gutten blitt misbrukt i mine øyne (men da av en kynisk mor) så jeg synes dette ikke er noe å "feire"...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke han gjorde det, og håper ikke han gjorde det, men kan jo være.

Det er jo amerika det er snakk om ikke Norge, landet hvor folk saksøker folk for store summer, fordi hunden har spist fordervet mat fra naboens søppelspann.

Men hvis han har gjort det synes jeg ikke det er rett at han går fri, men vi vet jo ikke så.

Han har jo gjort mye for musikken, og mye for å bli hvit.

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk han er skyldig, men ikke slakt meg.. Har ikke fulgt med i saken, så det er bare en magefølelse jeg har........

Så det du sier er at du ikke har noen argumenter eller fakta som tilsier at du har rett, men du velger å se bort ifra en enstemmig jury som har sett på fakta i saken, samt alle fakta som har kommet frem i media, og kommer til en konklusjon basert på... hva da?

Hvordan kan du ha en mening om noe du ikke har peiling på i det hele tatt?!

Men hvis han har gjort det synes jeg ikke det er rett at han går fri, men vi vet jo ikke så.

En enstemmig jury, inkludert jurymedlemmer som uttalte at de så gjerne ville få ham dømt, men bevisene var såpass klare, frikjente Jackson. I tillegg er moren bedrageridømt og har prøvd seg på slikt tidligere, og juryen fikk inntrykk av at gutten under sitt vitnemål rett og slett ramset opp noe han hadde blitt lært opp til å si.

Jeg vil si at det er ganske så tydelig at Jackson ikke har gjort noe.

Lenke til kommentar

E-Ton: Han er uskyldig.

espennyh: Jackson er på ruinens rand, og at han er berømt var noe som ikke talte til hans fordel: Flere av jurymedlemmene uttalte at de virkelig ville ha ham dømt, men bevisene viste at han faktisk ikke var skyldig. De måtte forholde seg til fakta, og ikke til "magefølelsen" som jeg ser at enkelte her gjør...

Håper ikke dere "magefølelse"-folk får sitte i en jury noen gang!

Lenke til kommentar

han har det ikke gjort det!

han ble jo frikjent ffs!

alle vitnene som påstod at han hadde gjort det har jo blitt fortalt av mødrene sine at de skal si det.

Og du kjenner dem personlig siden du "vet" det?

nei, men så klart mødrene har sagt det! de vil ha penger så de kan kjøpe mer sprit og røyk..

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg hevde at jeg vet om det MJ har gjort noe eller ikke, men slike utsagn sier mer om deg enn om noe annet. Jeg håper alle andre gjør som jeg kommer til å gjøre, nemlig å ignorere deg fullstendig og prøve å glemme at du eksisterer. Det er helt tydelig at du enten er en paranoid MJ-fan som absolutt nekter å tro at det finnes pedofile mennesker her på jorda, et "troll" som kun er ute etter å provosere eller mener det ironisk. Uansett så føler jeg det er under min verdighet å diskutere dette noe mere med deg...

L4r5 ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...