Gå til innhold

Jackson-dommen live på CNN nå...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hele tiden trodd at Michael Jackson er uskyldig, og nå er det bevist en gang for alle.

Å? Hvordan er det bevist?

Det finnes ikke nok bevis på at han er skyldig, men det finnes heller ingen bevis på at han er uskyldig. Juryen gikk jo i avisen dagen etter å sa at de (iallefall noen av dem) tror han har misbrukt barn, men de hadde ikke nok til å bevise det.

Du sier det ikke finnes nok bevis for at han er skyldig. Er det noen bevis på at han er skyldig overhodet?

Han er frikjent på de 10 tiltalepunktene. Alle 10. Er ikke det bevis nok? Og jeg siterer en klok mann: "Han er uskyldig inntil det motsatte er bevist". De har ingen beviser på at han er skyldig. Ergo han er uskyldig. Jeg skjønner at mange setter spørsmålstegn ved at han har hatt barn i sengen, men søren heller, han behøver ikke utnytte de seksuelt for det. Jeg tror han er en omsorgsfull og kjærlig mann, som har fått altfor lite av det i barndommen, og vil ta det igjen. MJ er kanskje naiv, veldig naiv, som tror at det ikke vil gå upåaktet hen at han har hatt barn i sengen, men han tror kanskje godt om alle. Tror at folk skal forstå han. ØNSKER at folk virkelig skal forstå han. Noe de selvfølgelig ikke gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...