Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 ...håper han mannen det stod om i DN på lørdag får solgt parfymen sin nå da! Det var min tanke også. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Så mange ganger? Hvor mange ganger? Aktoratet har prøvd å grave fram andre unger som skal ha blitt misbrukt, men de har jo heller sagt det motsatte! Eksempel: Macaulay Culkin. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 MacManus: Du uttaler deg om saken uten noen som helst form for begrunnelse. Denne dommen er et knusende slag og en enorm seier for Jackson. At han ble frifunnet på alle punkter sier sitt! Mitt inntrykk fra media har hele tiden vært at han er helt uskyldig, og når dommen bekrefter dette, hva har du å komme med av saklige kommentarer? Edit: Selv barnemoren, som i dag er i kamp med Jackson om barna, uttalte seg til fordel for Jackson, til aktoratets store forskrekkelse! Alle troverdige vitner aktoratet kalte inn ødela aktoratets sak. I rest my case. Helt enig. Mannen er uskyldig. Det er fra og med ikveld faktum. Det fantes ingen tvil fra juryen og da forholder alle som ikke er fordomsfulle seg til det og respekterer dommen. Virker som en del her inne har vært svært fohåndsdømmende og enkelte virker jo rett og slett sur fordi han ikke ble dømt. Fakta har talt for seg selv, mannen er uskyldig. La oss nå ikke synke til slikt nivå at man kommmer med usakligheter. Tom Sneddon vil nok merke konsekvensene av sin innbitte jakt på Jackson. Forundrer meg forresten ikke om denne tråden blir stengt rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 ...håper han mannen det stod om i DN på lørdag får solgt parfymen sin nå da! Det var min tanke også. Hahaha, fantastisk bra - trodde det bare var jeg i hele Norge som leste den artikkelen! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Bare tragisk at MJ måtte gå igjennom dette før de så han var uskyldig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 10 år har han jaktet på Jackson, og på 2 minutter ble han rett og slett eid. Jeg stoler på systemet, sier gratulerer til MJ og håper at alle kan akseptere at han er uskyldig. Dere skal selvfølgelig få lov til å påstå annet, men uten bevis virker dere bare naiv. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Siden den tråden jeg hadde svart i er blitt stengt så legger jeg den inn her. Ja, skal prøve å følge med. Jeg håper han blir dømt fordi jeg har bare på følelsen at han har gjort det og at det var en liknende sak oppe for 10 år siden (?) og da trakk de tilbake tiltalen etter et stort beløp ble satt inn på kontoen dems... Nettop dette som er problemet, han er rik og spesiell. noe jeg tror du også hadde vært om du hadde levd det livet han har. Problemet er bare at det finnes mange syke mennesker som gjør alt og gjerne bruker sine egne barn for å dikte opp beskyldninger for å få tak i penger. Her var det vel heller moren til gutten som burde vært dømt, hun har jo drevet med samme saken tidligere kun for penger. Det kvinnemennesket er jo klin kokos. Ja hevdet hun ikke at det var planlagt å bortføre henne i luftbalong Ikke så rart om en med milloner av dollar betaler for å slippe en rettsak,tror du hadde valgt akkurat det samme bare for å slippe det enorme mediakjøret dette medfører . Endret 13. juni 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hvaslags sykdom mener dere han har da? (foruten sitt syn på sin egen rase ) Syns det er latterlig at dette kom opp i domstolene i det hele tatt, alle søksmål mot en person med så mye penger må ses på med et skarpt blikk. Michael vil vise verden hvaslags type mann han er i ettertid av rettsaken, han kan enten saksøke mora for alt hun eier +mer, eller si at han tilgir dem og at de er tydeligvis forstyrrede mennesker (hadde jeg gjort for å være litt sleip ) Lenke til kommentar
howzer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jackson kommer visst ikke til å gjøre noe mer med denne saken. Men Sneddon bør få seg en skikkelig smell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Normale folk er gale, mens rike er eksentriske.. Gjelder MJ også. En del av den oppførselen han hadde hatt hadde blitt slått mye hardere ned på om han var en "vanlig" person. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvilken del av oppførselen hans? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hva kommer nå til å skje med moren? Tror ikke de er så godt likt blant de mangen tusen MJ fans Lenke til kommentar
howzer Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Sneddon er på CNN nå... Han blir flambert av pressen! Lenke til kommentar
Danko Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Normale folk er gale, mens rike er eksentriske.. Gjelder MJ også. En del av den oppførselen han hadde hatt hadde blitt slått mye hardere ned på om han var en "vanlig" person. Er MJ så rik nå for tiden da ?? Og hvordan begrunner du at 'normale' folk straffes hardere enn kjendiser? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hva kommer nå til å skje med moren? Tror ikke de er så godt likt blant de mangen tusen MJ fans Med tanke på at han faktisk slapp unna vil jeg tro at de bare driter i damen. Hvorfor skape mer bråk nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvilken del av oppførselen hans? Dingle ungen sin ut fra en balkong?? Si at det er helt greit å sove i samme seng som små gutter?? Ville dette vært "grei" oppførsel av noen andre? Eller er toleransegrensen vår overfor det han gjør veldig mye høyere? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis...2&slide=8#slide Se på ryggen av personen til venstre... Typisk, veldig religiøse amerikanere som sier skyldig, ikke pga bevisene, men pågrunn av hva tiltalen går ut på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Normale folk er gale, mens rike er eksentriske.. Gjelder MJ også. En del av den oppførselen han hadde hatt hadde blitt slått mye hardere ned på om han var en "vanlig" person. Er MJ så rik nå for tiden da ?? Og hvordan begrunner du at 'normale' folk straffes hardere enn kjendiser? Går på penger og at folk er mer positivt innstilte til kjendiser. Men nå er han nå frikjent, så vi får bare ta utgangspunkt i det. Jeg håper bare ikke at han egentlig var skyldig og at han forgriper seg på en unge til. Endret 13. juni 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis...2&slide=8#slide Se på ryggen av personen til venstre... Typisk, veldig religiøse amerikanere som sier skyldig, ikke pga bevisene, men pågrunn av hva tiltalen går ut på Er ikke tvil om at de fleste som mener han er skyldig har visse ufornuftige fordommer. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hvilken del av oppførselen hans? Dingle ungen sin ut fra en balkong?? Si at det er helt greit å sove i samme seng som små gutter?? Ville dette vært "grei" oppførsel av noen andre? Eller er toleransegrensen vår overfor det han gjør veldig mye høyere? Fyren er 12 år mentalt, da ser han ikke problemene med å gjøre det han gjør, på samme måte som andre "normale" mennesker gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå