Gå til innhold

Jackson-dommen live på CNN nå...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Fyren trenger seriøst hjelp..

Jepp! Og hadde han faktisk blitt dømt så hadde han havnet inn i systemet. Men nå blir han jo bare gående og seile sin egen sjø.. Kan umulig gå bra.

Lenke til kommentar
Jeg tror han har gjort det, iallefall noe av det. Synes ikke han burde sluppet fra alle punktene..

Enig, noe tror jeg han har gjort. Kanskje ikke alt, men noe.

Som sagt, noe skjedde men ikke så alvorlig som familien prøver å få det til å virke. Familien overdriver nok men noe skjedde, det er jeg ganske sikker på.

Lenke til kommentar
pedoen slapp fri han..  :(

Med mindre du faktisk finner begrunnelse for slike påstander så kan du egentlig la være...

du klager på at jeg kaller han pedo. Men kommenterer ikke engang han som sier at: må jacko wacko brenne for alltid.

det er bra. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg tror michael J. enten er skyldig eller er en veldig "dumsnill mann"

Dette kan ikke sies å være annet enn en knusende, ødeleggende seier for Jackson. Statsadvokaten bør snarest etterforskes for korrupsjon m.m.

Alt det jeg leste viste at moren var en alkoholisert dame som er tidligere dømt for bedrageri. Vitnene som vitnet mot Jackson motsa seg selv og/eller kom med løgner i retten. Eller de hadde hevnmotiver som tidligere ansatte som hadde fått sparken. Macaulay Culkin og andre som aktoratet trodde skulle vitne mot Jackson sa at ingenting hadde skjedd i det hele tatt.

Slik jeg ser det var dette resultatet noe man kunne forvente. Jeg hadde blitt svært overrasket om resultatet ble noe annet enn full frifinnelse. Les mine tidligere innlegg om dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Jeg vedder på at det kommer en ny unge inn i bildet i løpet av svært få år...

Du kan jo prøve deg om du vil..

Mange som vil tjene penger på han.

Lurer på hvilken vei dette fører populariteten hans.

Tja, tror ikke jeg kan prøve meg, ettersom jeg er jente og alt for gammel for han :!: Kanskje jeg kan stille på vegne av lillebroren min....

Beste som kunne skjedd Michael var at han døde. Høres fælt ut, men er ingenting som gir artister en ekstra dytt som en tragisk død i relativt ung alder.. Jeg er redd for at Michael vil støte fra seg en del fans i tiden fremover med mindre det skjer store forandringer i væremåten hans.

Lenke til kommentar
Jeg tror michael J. enten er skyldig eller er en veldig "dumsnill mann"

Dette kan ikke sies å være annet enn en knusende, ødeleggende seier for Jackson. Statsadvokaten bør snarest etterforskes for korrupsjon m.m.

Alt det jeg leste viste at moren var en alkoholisert dame som er tidligere dømt for bedrageri. Vitnene som vitnet mot Jackson motsa seg selv og/eller kom med løgner i retten. Eller de hadde hevnmotiver som tidligere ansatte som hadde fått sparken. Macaulay Culkin og andre som aktoratet trodde skulle vitne mot Jackson sa at ingenting hadde skjedd i det hele tatt.

Slik jeg ser det var dette resultatet noe man kunne forvente. Jeg hadde blitt svært overrasket om resultatet ble noe annet enn full frifinnelse. Les mine tidligere innlegg om dette.

var ikke i sammenheng med denne rettsaken jeg sa dette egentlig. det er basert på ting han har fortalt i intervju og ting jeg har hørt han si.

Lenke til kommentar

MacManus: Du uttaler deg om saken uten noen som helst form for begrunnelse. Denne dommen er et knusende slag og en enorm seier for Jackson. At han ble frifunnet på alle punkter sier sitt!

Mitt inntrykk fra media har hele tiden vært at han er helt uskyldig, og når dommen bekrefter dette, hva har du å komme med av saklige kommentarer?

Edit: Selv barnemoren, som i dag er i kamp med Jackson om barna, uttalte seg til fordel for Jackson, til aktoratets store forskrekkelse! Alle troverdige vitner aktoratet kalte inn ødela aktoratets sak.

I rest my case.

Endret av hkm
Lenke til kommentar
MacManus: Du uttaler deg om saken uten noen som helst form for begrunnelse. Denne dommen er et knusende slag og en enorm seier for Jackson. At han ble frifunnet på alle punkter sier sitt!

Mitt inntrykk fra media har hele tiden vært at han er helt uskyldig, og når dommen bekrefter dette, hva har du å komme med av saklige kommentarer?

Jeg sier bare det jeg tror, det er alt.

Lenke til kommentar

Bare for å gjøre mitt synspunkt helt klart siden det har vært litt uklarhet i det:

Jeg påstår ikke at han er skyldig, men jeg syns det er noe mistenkelig at slike anklagelser har skjedd så mange ganger. Altså, jeg tror det ligger noe i de anklagene men ikke så mye som anklagene sier.

Endret av MacManus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...