Jonki Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 måtte Jacko Wacko brenne for alltid Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 pedoen slapp fri han.. Med mindre du faktisk finner begrunnelse for slike påstander så kan du egentlig la være... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Trist. Bare trist. Hadde han blitt dømt kunne han i hvertfall fått litt hjelp. Endret 13. juni 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Kommer sikkert på båre ut. Lenke til kommentar
alos Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) frikjent på alle tiltaler.. jaja.. han var vel uskyldig da.. sjekk www.cnn.com Endret 13. juni 2005 av alos Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Latterlig............ Fordi? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Latterlig............ Fordi? Fordi jeg faktisk tror han er skyldig, dette har skjedd for mange ganger til å være tilfeldighet. Dessuten slapp han unna for å gi alkohol til en mindreåring også, barnet var beruset, hvem andre skulle ha gitt det? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Veldig bra. Moren til hovedvitnet hadde heldigvis null troverdighet også i retten; hun har jo prøvd å svindle til seg penger fra andre mennesker ved flere tidligere tilfeller, så denne saken burde aldri havnet i rettssalen. Se denne saken f.eks: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=274450 ''Offerets mor hevder hun ble holdt fanget på Neverland, men Mesereau har lagt frem kvitteringer for retten som beviser at kvinnen blant annet koste seg med full kroppsbehandling på et spa-senter under det påståtte fangenskapet. '' Om en tidligere sak hun var innblandet i og fikk tilkranglet seg 150.000 dollar etter å ha hevdet seg banket opp av vakter på et kjøpesenter: ''Kvinnen hadde problemer med å finne ord, før hun sa at alt hun hadde gjort den gangen skjedde etter instruksjoner fra en forsvarsadvokat. '' ''...nok en gang fikk juryen se en syltynn forklaring på det Jackson-forsvaret mener er en rekke løgner. '' Og så videre... Fakta er at det bare er indiser og ikke konkrete beviser for noe som helst. Noe som jo er litt pussig hvis han liker å kose seg med mindreårige støtt og stadig slik enkelte hevder. Endret 13. juni 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 MacManus: Eneste som har skjedd er at noen har ment han har gjort noe, og som kjent er enkelte personer alt for sta i sin mening, og vil gjøre alt for å få alt på sin side. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 MacManus: Eneste som har skjedd er at noen har ment han har gjort noe, og som kjent er enkelte personer alt for sta i sin mening, og vil gjøre alt for å få alt på sin side. Alle har lov til å ha sin egen mening om dette og sist jeg sjekket bor vi i et land med ytringsfrihet, altså vi kan tenke det vi vil! Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Tror dere bare missliker musikken hans jeg Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Var vel ikke akkurat uventet, ville du bli assosiert med å ha dømt en av tidenes mest kjente personer til fengsel? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 MacManus: Eneste som har skjedd er at noen har ment han har gjort noe, og som kjent er enkelte personer alt for sta i sin mening, og vil gjøre alt for å få alt på sin side. Alle har lov til å ha sin egen mening om dette og sist jeg sjekket bor vi i et land med ytringsfrihet, altså vi kan tenke det vi vil! Så lenge meningenee holder seg innenfor gitte regler her sier ikke jeg noe, bare sier min mening og.. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Tror dere bare missliker musikken hans jeg Musikken hans liker jeg, ihvertfall noe av det. Men syns dette har skjedd for mange ganger til å være en tilfeldighet. Jeg tror ikke han er 100% skyldig men noe har nok skjedd men tror familien har prøvd å få det til å virke mer alvorlig enn det det faktisk var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Fordi jeg faktisk tror han er skyldig, dette har skjedd for mange ganger til å være tilfeldighet.Dessuten slapp han unna for å gi alkohol til en mindreåring også, barnet var beruset, hvem andre skulle ha gitt det? Enig. Greit nok at man ikke skal bruke "ingen røyk uten ild" argumentet på folk som er anklaget for sånt, for det er jo en stor belastning dersom man er uskyldig. Men dette er ikke en enkeltepisode, som i tillegg har blitt bygget opp av utsagn som han har kommet med i media a'la "Jeg synes det er helt greit at små barn sover i sengen min". I tillegg har det vært for mye sær oppførsel fra Michaels side de siste årene som gjør at han ikke virker spesielt stabil og i hvertfall gjør at han ikke har noen troverdighet lenger.. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 MacManus: Eneste som har skjedd er at noen har ment han har gjort noe, og som kjent er enkelte personer alt for sta i sin mening, og vil gjøre alt for å få alt på sin side. Alle har lov til å ha sin egen mening om dette og sist jeg sjekket bor vi i et land med ytringsfrihet, altså vi kan tenke det vi vil! Så lenge meningenee holder seg innenfor gitte regler her sier ikke jeg noe, bare sier min mening og.. Hvis jeg har brutt noen regler beklager jeg. Og ja, du sier og bare din mening. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Tror dere bare missliker musikken hans jeg feil.. har opptil flere cder med jackson. det er heller motsatt. musikken rokker, men personen Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg tror han har gjort det, iallefall noe av det. Synes ikke han burde sluppet fra alle punktene.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Flyttes over fra musikk til politikk samfunn og reiligion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå