Shimano Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Helikopter har fulgt og filmet kortesjen hans på tur til rettssalen for å få dommen. Snakker om mediesirkus. Endret 13. juni 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 La oss håpe på det beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jepp. Har bare vært trist hele greien... Fyren trenger jo hjelp.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Er vel heller mediene som trenger hjelp med å begynne dekke nyheter som har noe nyhetsverdi. Lenke til kommentar
startmeny Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 dette er spanende er han skyldig? harke peiling, men håper ikke det Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Stakkars fyr da; løpet er jo kjørt uansett om han blir dømt eller ikke dømt, eller om han er skyldig eller ikke skyldig for den saks skyld. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Han har kommet til rettslokalene nå. Eneste jeg er sikker på, er at hvis han blir dømt skyldig, tar han livet av seg innen 2 år har gått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Nekter å tro han blir dømt... Fyren er for kjent. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Han har kommet til rettslokalene nå. Eneste jeg er sikker på, er at hvis han blir dømt skyldig, tar han livet av seg innen 2 år har gått. Som han ser ut nå tror jeg ikke det hadde gått mer enn 2 uker før han hadde vært i graven. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hvis han i det hele tatt klarer å overleve da.. jeg tror heller han dør av andre årsaker enn selvmord, hvis han først skal dø mener jeg... menmen.. spennende er det unaz.. over 2000 journalister står utenfor lokalene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Eneste jeg er sikker på, er at hvis han blir dømt skyldig, tar han livet av seg innen 2 år har gått. Og det vil være en gullgruve for plateselskapet hans. Kvalmende men sant. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Han har kommet til rettslokalene nå. Eneste jeg er sikker på, er at hvis han blir dømt skyldig, tar han livet av seg innen 2 år har gått. Som han ser ut nå tror jeg ikke det hadde gått mer enn 2 uker før han hadde vært i graven. Han vil bli overvålet døgnet rundt de 3 første månedene. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Nekter å tro han blir dømt... Fyren er for kjent. Det spørs... Det hadde vel neppe blitt noen sak i det hele tatt hvis han ikke var kjendis/rik. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Blir spennende. Jeg tror faktisk han ikke blir dømt, jeg vet ikke hvorfor, jeg har bare en anelse at han ikke blir dømt. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jurien\dommeren hadde jo fått en flott cv da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Lover gjelder stort sett ikke for kjendiser og rike. Har blitt bevist for mange ganger. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Nekter å tro han blir dømt... Fyren er for kjent. Det spørs... Det hadde vel neppe blitt noen sak i det hele tatt hvis han ikke var kjendis/rik. Selvfølgelig hadde det ikke blitt så stor sak hvis han ikke var kjent. Han hadde blitt dømt som en helt vanlig person hvis ikke. Jury'en hadde sikkert bestemt seg innen et par timer. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 audio feeden starter nå... dommeren har fått verdicten, juryen skal lese den straks.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 håper at han blir dømt, og tror haner skyldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå