Pels Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vennligst flytt posten hvis den er feilpostet, er ikke helt sikker hvor denne skal. Jeg har 2 skjermer, og hvis jeg maksimerer Windows Media Player eller en annen spiller maksimeres den i begge skjermene. Hvordan får jeg det til at spilleren blir maskimert bare i den ene? Takker for svar mvh Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hadde vært greit å vite hva slags skjermkort du har. Hvilken metode du bruker for å bruke begge skjermene er også ganske viktig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Bruk et program som heter UltraMon, det løser problemet ditt Lenke til kommentar
wiak Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 eneste jeg vet om er ATi HYDRAVISION https://support.ati.com/ics/support/KBAnswe...questionID=1175 vis du har ATi kort Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Hadde vært greit å vite hva slags skjermkort du har. Hvilken metode du bruker for å bruke begge skjermene er også ganske viktig. XFX 6600GT, driveren fikser dualcreen. @haddis: ser ut til å være et nyttig program men har ikke funnet det ut enda ___ EDIT: fant det ut. Endret 14. juni 2005 av Pels Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hadde akkurat samme problem som du! Vet du hva jeg gjorde? Gikk tilbake til 5.08 og ALT funker! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Hadde vært greit å vite hva slags skjermkort du har. Hvilken metode du bruker for å bruke begge skjermene er også ganske viktig. XFX 6600GT, driveren fikser dualcreen. @haddis: ser ut til å være et nyttig program men har ikke funnet det ut enda ___ EDIT: fant det ut. Hm, vist du ikke fant programet? Så er det en link her Ultramon er et must for oss med 2 skjermer Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg sjekket google og lastet det ned. Men fant liten nytte av det imed at jeg ikke fikk det til. Men nå funker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå