thotta Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei, Skal lage meg en HTPC/media-pc og har sett meg ut Silverstone SST-LC04 (i svart) som et fint lite kabinett for ATX. Noen som vet hvorfor dette er såpass mye dyrere i svart enn i sølv (ca 1500,- vs. 2000,-) - se prisguide. Eventuelt noen som har det til en ok pris? Er det forøvrig noen som har erfaringer med dette kabinettet? Jeg skal "bruke opp" mine gamle datadeler (++). Må iallfall ha plass til et GF 6800 (vanlig) AGP med en eller annen stille kjøleløsning (som f.eks.Arctic Cooling nVidia Silencer 6) og et Hauppage PVR 150 PCI. På papiret skal dette gå bra ettersom det har en AGP plass og en PCI plass, men det kan jo være noe annet i praksis ettersom man må benytte riser-card her. Vanskelig å vite om dette faktisk får plass uten å fysisk se kabinettet. Setter pris på erfaringer Lenke til kommentar
thotta Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 jeg våger meg på en liten bump her, jeg ...ingen som har en liten erfaring å dele ang. dette kabinettet? Har lyst å kjøpe, men skulle gjerne hatt en enrfaring eller to først... Lenke til kommentar
Obix Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er selv innehaver av et LC03V og er godt fornøyd med kvaliteten Når deg gjelder LC04 så kjenner jeg ikke til dette men det ligger noen linker til tester på denne siden. Lenke til kommentar
thotta Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 jaha, du har LC03V ja. Sikkert ikke dumt, nei Dette er jo et mer "full-tower" kabinett når det gjelder selve størreslen, ikke sant? Har tenkt litt på dette også, da det antakelig blir lettere å få plass diverse stille kjøleløsninger. Ser det fint ut i stereo-racket, eller det litt stort? Det er en ting å lsese tester, men en annen ting å få svar på spesifikke spørsmål. Har sett flere tester av LC04V. Jeg har imidlertid behov for plass til gfrafikk-kort med stille vifte, og et tv-kort. Dette er det lettere å få svar på av folk som har kabinettet. Ingen som har dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå