violator Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei Har Media Center 2005 og Hauppauge WinTC-PVR 150. Jeg får sett TV med Hauppauge sin software, men ikke gjennom Media Center. Jeg får "Decoder Error" Noen der ute som har en "oppskrift" på hvordan man får sett TV via Media Centeret? Takker for innlegg -V- Lenke til kommentar
MuLtiPoWa Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 ja, du laster ned driverene til pvr-150 mce kortet og bruker de på ditt kort. funker fett for meg. Du finner de her http://www.hauppauge.com/Pages/support/support_mce.html Lenke til kommentar
violator Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 og da får jeg sett TV`n via Media Center og ikke Hauppauge sitt eget TV software... Må ha det inn med teskje noen ganger -V- Lenke til kommentar
MuLtiPoWa Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 du får sett på tv med begge programmene Lenke til kommentar
violator Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Har ingen problmer med å se tv`n via Hauppauge sitt WinTV2000 software. Men det er i Media Center - når jeg ikke får bilde frem. Sier noe med decoder error... Skal poste et nytt innlegg senere i kveld med fulstendig feilmelding. Så det jeg er ute etter er en "guide" eller how-to på hvordan man setter instillingene i Media Center til å se Live-Tv.... Mulig jeg forklarer meg litt bakvendt, men håper du skjønner hva jeg mener -V- Lenke til kommentar
harv Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Sannsynligvis fungerer ikke mpeg2 codec'en din for mce. Bruk MS sitt verktøy for å sjekke codec'ene dine og velge riktig for MCE: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Hadde samme problem som deg tidligere, fikset ved å velge riktig codec. samme feil oppstod etter at jeg installerte nero, kjørte codec check og det viste seg at nero hadde skifta ut preferred mpeg2 codec. lykke til, fett med mce når det er satt opp Harv Lenke til kommentar
violator Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Takker og bukker harv... skal sjekke det ut i morgen... etter jobb er det "sommerfest" hehe God helg -V- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå