Gå til innhold

Jacksons dom kommer om få minutter, hva mener du?

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet egentlig ikke helt, han er jo en sånn person som hadde passa til å være overgreper

har altid vist at det var et eller annen rart med "karen".

vis har er skyldig håper jeg at han får dom, men vis ikke så bør han jo ikke få det.

legger du det ut her om han er skyldig eller ei?(orker ikke slå på tv)

Endret av DarkStarr
Lenke til kommentar

Ja, skal prøve å følge med. :)

Jeg håper han blir dømt fordi jeg har bare på følelsen at han har gjort det og at det var en liknende sak oppe for 10 år siden (?) og da trakk de tilbake tiltalen etter et stort beløp ble satt inn på kontoen dems... :roll:

TILTALEN

Tiltalepunkt 1-4:

Barneovergrep. Jackson skal ha gjennomført ”utuktige og vellystige handlinger” fire ganger med en ”gutt under 14 år”. Gutten er bare identifisert som ”John Doe”. Overgrepene skal ha skjedd i tidsrommet 20. februar til 12. mars 2003.

Punkt 5:

Forsøk på barneovergrep. Jackson skal ha bedt gutten om å ta på hans kjønnsorganer. Gutten har sagt at han nektet.

Punkt 6-9:

Servering av alkoholholdig drikke til et barn for å kunne gjennomføre overgrep. Jackson skal ha gitt gutten vin, vodka, tequila og bourbon.

Punkt 10:

Konspirasjon, nærmere bestemt beskyldinger om bortføring og at han har holdt noen i fangenskap mot deres vilje, samt utpressing. Jackson skal sammen med fem kollegaer, som ikke er tiltalt, ha holdt gutten, hans yngre bror, søster og mor i fangenskap på Neverland-ranchen. Det skal ha blitt gjort i et forsøk på å tvinge dem til å spille inn videointervjuer der de benekter at Jackson har oppført seg.

Oversatte til norsk... :)

---

(Dagbladet.no): SISTE: Michael Jackson har nå kommet frem til rettsbygningen i Santa Maria. klokken 22.49 gikk han inn i bygningen omringet av livvakter og familie, mens hylende fans ropte støtteerklæringer.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Uskyldig!

Har noen engang lest hva som ble sagt i retten? Det er rett å slett tåpelig at det kommer i retten med det første!

Patetisk at noe som det skjer bare fordi noen attention whores vil tjene penger på noen kjente, som alle feite amerikanerene blir så opptatt av.

Idioter alle sammen altså :nei:

Lenke til kommentar
Håper for Guds skyld at han blir dømt!

Bare jeg som syns han er typen til sånt?

Bare jeg som tror på ofrene?

:roll:

Tror ja..

Omtrent alle som sier skyldig sier bare at de har det på "feelingen"

Ingen som faktisk har lest hva som har sjedd eller blitt sagt i retten :nei:

Lenke til kommentar

Ja, skal prøve å følge med.

Jeg håper han blir dømt fordi jeg har bare på følelsen at han har gjort det og at det var en liknende sak oppe for 10 år siden (?) og da trakk de tilbake tiltalen etter et stort beløp ble satt inn på kontoen dems...

Nettop dette som er problemet, han er rik og spesiell. noe jeg tror du også hadde vært om du hadde levd det livet han har.

Problemet er bare at det finnes mange syke mennesker som gjør alt og gjerne bruker sine egne barn for å dikte opp beskyldninger for å få tak i penger. Her var det vel heller moren til gutten som burde vært dømt, hun har jo drevet med samme saken tidligere kun for penger. Det kvinnemennesket er jo klin kokos.

Ja hevdet hun ikke at det var planlagt å bortføre henne i luftbalong :-)

Ikke så rart om en med milloner av dollar betaler for å slippe en rettsak,tror du hadde valgt akkurat det samme bare for å slippe det enorme mediakjøret dette medfører . :hmm::hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Ja, skal prøve å følge med.

Jeg håper han blir dømt fordi jeg har bare på følelsen at han har gjort det og at det var en liknende sak oppe for 10 år siden (?) og da trakk de tilbake tiltalen etter et stort beløp ble satt inn på kontoen dems...

Nettop dette som er problemet, han er rik og spesiell. noe jeg tror du også hadde vært om du hadde levd det livet han har.

Problemet er bare at det finnes mange syke mennesker som gjør alt og gjerne bruker sine egne barn for å dikte opp beskyldninger for å få tak i penger. Her var det vel heller moren til gutten som burde vært dømt.

Ikke så rart om en med milloner av dollar betaler for å slippe en rettsak,tror du hadde valgt akkurat det samme bare for å slippe det enorme mediakjøret dette medfører . :hmm::hmm:

x2

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...