Sink Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Lurer på om jeg kan øvelseskjøre på bane med brodern (som blir 25 neste vår)? Tenkte på isbanen på sigdal, er det noen spiessiele regler, noen som vet? Jeg har da kjørt bil i nesten 1år. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 En telefon dit vil nok klarere en god del, meget mulig banene praktiserer egne regler om de er privateide. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Altså, man kan være med i bilcrossløp fra fylte 16 år, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ja bilcross løp er jo den beste måten å få kjøre på bane. du kan bygge din egen bil, eller kjøpe en ferdig laga bilcross bil. du kan konkurere der fra du er 16 år. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 her kan du kjøre den sessongen du fyller 16...? (bilcross altså) Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Lurer på om jeg kan øvelseskjøre på bane med brodern (som blir 25 neste vår)? Tenkte på isbanen på sigdal, er det noen spiessiele regler, noen som vet? Jeg har da kjørt bil i nesten 1år. 4344277[/snapback] Du har kanskje kjørt 1 år sink, men du kan jo ikke kjøre bil :P *KOS* Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Rent juridisk regnes en bane som er åpen for vanlig kjøring som offentlig vei, det vil si at du kan øvelseskjøre der. Rent teknisk sett er faktisk fartsgrensen 80 km/t også, men har aldri sett politiet på en bane med laser, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå