Arve Systad Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 ik bli sur om eg posta på feil kategori, men d e jallefall en mod.. har javvli lyst å legge neonwires nede under tastane i tastature sånn at d LYSE:D! noken som har prøvd eller har noken tips om kossn jere d enklast muli? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Gå til innkjøp av et slikt gjennomsiktig tastatur de selger på f.eks. clas olhson. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 neineinei... ska vere et gått tastatur då... tenkte på å modde mitt logitech itouch men kor ska eg få strøm frå?! lol Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Kan ik du lær de å skriv a? Kan du prøve å skrive bedre norsk. Dette er ikke SMSer. Her kan du bruke så mange ord du vil, for det koster ikke noe.. Og ikke kom å si at du har dysleksi, for da skriver man ikke slik. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Kanskje ikke dysleksi han har... Kanskje han er fra oppinord et sted...? hvem vet? Samma d... Hadde vært fett med lysende tastatur OG mus... Fant en guide til kjøling av musa. (eller hånda..) Kan jo gjøre d på samme måten, bare sette lys inni i stedet for ei vifte... ?? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg har en opplyst mus. Lysfargen er rød.. Slik ser musa ut: Lenke til kommentar
oceana Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 slik som dette for eksempel ? http://home.no.net/dummies/images/cm/kb_lg7.jpg mitt :smile: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Hadde neonwire i mitt ig det funket bra. Borret noen hull og la den løst nede mellom tastene. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Den 2002-07-22 01:37, arve87 skrev:neineinei... ska vere et gått tastatur då... tenkte på å modde mitt logitech itouchmen kor ska eg få strøm frå?! lol Strøm ha du jo i tastaturet fra før, men tror det er bare 5V som går dit.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2002 takker for svar, og sorry for skrivemåten min :D Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-07-22 02:52):Jeg har en opplyst mus. Lysfargen er rød.. Fine, Men det er mange som har en sånn mus så du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Den 2002-07-22 02:52, C. Alshus skrev:Jeg har en opplyst mus. Lysfargen er rød..Slik ser musa ut: Sviker, det er macmus Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-07-22 01:44):Kan du prøve å skrive bedre norsk. Dette er ikke SMSer. Her kan du bruke så mange ord du vil, for det koster ikke noe.. Ikke klag på andres skriving. Det gjør deg bare upopulær. Quote: Caddy skrev (2002-07-22 02:20):Kanskje ikke dysleksi han har...Kanskje han er fra oppinord et sted...? hvem vet? Nei vi skriv ikkje sånn :wink: Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Sviker, det er macmus Mus er mus :razz: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Den 2002-07-22 02:20, Caddy skrev:Kanskje ikke dysleksi han har...Kanskje han er fra oppinord et sted...? hvem vet? Åja? Skriver JEG så dårlig? Greit at store deler av nett-brukerene i nord ikke skriver pent, men den verste samlinga med slang og teit setningsoppbygging og dårlig tegnsetting, kommer faktisk fra Oslo- og Bærum-området! Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Selvfølgelig klager vi på hvordan folk skriver. Det er ganske irriterende å lese SMS-språk. Det er ikke veldig vanskelig å skrive bokmål eller nynorsk, dere husker vel litt fra skolen? Dette er et skriftlig forum, så ikke skriv slik dere snakker, meningen er at folk fra hele landet skal forstå dere. Det er lettere å få hjelp hvis man skriver forståelig... hint hint [ Denne Melding var redigert av: alibaba på 2002-07-27 12:07 ] Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 vet det er of topic her. men må si meg enig med the_ruthless. greit at opp i nord er det noe rotete skriving., men det han sier er faktisk sant. at i og rundt oslo er det faktisk verst. vi har da tross alt ett helt tastatur med alle bokstava på (forhåpentlig vis) som er her for at vi skal bruke. vi sitter ikek med en mobil mellom henda. så fremt de ikek sitter på wap da som man faktisk masse ganger skulle tro skulle tro masse som skriver derfra har hoppet av skolen tidlig eller ikke har vært tilstede i norsk timene sine.og eg sier ikek det er alle men det er jammen mange. eg bare måtte få inn den kommentaren.var bare helt nødt altså. [ Denne Melding var redigert av: Kriger på 2002-07-27 12:14 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Dette forumet er IKKE for diskusjoner om rettskrivning, så vennligst hold dere til topic, takk! Mvh. moderator yummy. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Den 2002-07-27 11:47, the_ruthless skrev: Quote: Den 2002-07-22 02:20, Caddy skrev: Kanskje ikke dysleksi han har... Kanskje han er fra oppinord et sted...? hvem vet? Åja? Skriver JEG så dårlig? Greit at store deler av nett-brukerene i nord ikke skriver pent, men den verste samlinga med slang og teit setningsoppbygging og dårlig tegnsetting, kommer faktisk fra Oslo- og Bærum-området! Føler meg trakasert. Vi i Bærum skriver fint når vi må. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå