lancaster Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Greit, jeg fikk kloa i ett 9800SE kort, la inn omega driverene og håpet på det beste. Vel, det funker fint, altså, jeg får en vakker boost i ytelsen, og alt det der, men jeg har er vakkert/stygt sjakkbrett som er gjennomsiktig. Det er der hele tiden, over nesten hele skjermen, litt forskjellig, men er der hele tiden. Funker foresten helt fint når den ikke bruker de pipesene. Men er det kanskje noen metoder jeg kunne teste for å fjerne dette? For det funker jo egentlig, får ytelses økning og alt. Med hilsen, Meg! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Nyeste drivere? Pleier å ta knekken på artifacts det. (Etter egne erfaringer ) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Den sjakkbrett-effekten er veldig typisk om 1 eller flere pipelines ikke fungerer som de skal når du har åpnet de 4 siste. Det er ikke noe du kan gjøre for å "reparere" pipelines. Det er derfor de er disablet og kortet er solgt som 9800SE. Trond Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Heh, dumt spm...kan jeg disable èn og èn ? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Heh, dumt spm...kan jeg disable èn og èn ? Nei. Enten alle 4 på eller av. Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå