MacManus Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Trist å høre, kommer til å savne peter thornton! R.I.P Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 RIP Dana Elcar. Jeg skal komme med en gest og se MacGyver i morgen pga det. Lenke til kommentar
kag Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Trist. Håper det går bra med MacGyver. Noen som vet hvem som tar over stillingen til Peter Thornton? Makkern' holder vel seg til felten noen år til, vil jeg regne med, før han får lyst til å rykke opp. (... kag som nekter å innse at MacGyver bare er en serie ...) Endret 24. juni 2005 av kag Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) (... kag som nekter å innse at MacGyver bare er en serie ...) ....som sluttet for mange år siden... Endret 24. juni 2005 av co2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Dette er bare latterlig. Den gangen vår alles Gudfar Marlon Brando gikk bort så fikk han kun 15 hilsninger, men Dana Elcar (???!!!!!) får faktisk hele tre sider med kondolanser. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 triste greie, men håper at de kan starte med MacGyver. en ny sesong ville jeg ikke hatt noe imot Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Dette er bare latterlig. Den gangen vår alles Gudfar Marlon Brando gikk bort så fikk han kun 15 hilsninger, men Dana Elcar (???!!!!!) får faktisk hele tre sider med kondolanser. Yngre generasjon som ikke har hørt så mye om ham vil jeg tro Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Dette er bare latterlig. Den gangen vår alles Gudfar Marlon Brando gikk bort så fikk han kun 15 hilsninger, men Dana Elcar (???!!!!!) får faktisk hele tre sider med kondolanser. Yngre generasjon som ikke har hørt så mye om ham vil jeg tro MacGyver er vel ikke akkurat noen unggutt han heller? Og jeg nekter å tro at dagens ungdom hverken har hørt om Apocalypse Now eller Gudfaren. :-\ Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Nei han er jo ikkje noko unggutt. Er 14, har jo fått med meg dei to filmene, skulle berre mangle. Men har dog ikkje så mykje kunnskap om Marlon Brando. Det er tydeligvis meir av den yngre generasjon enn dei, (unnskyld meg) gamle på forumet. Endret 24. juni 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Elsker rollen hans i Apocalypse now, det var der jeg virkelig fikk øynene opp for ham, for ikke å glemme Gudfaren. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 R.I.P. huff.. blir litt rart å se MacGyver no.. huff Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Ååå. Snakka om Dana Elcar under en engelskfremføring en gang. Han var jo den store. R.I.P. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Dette er bare latterlig. Den gangen vår alles Gudfar Marlon Brando gikk bort så fikk han kun 15 hilsninger, men Dana Elcar (???!!!!!) får faktisk hele tre sider med kondolanser. Yngre generasjon som ikke har hørt så mye om ham vil jeg tro MacGyver er vel ikke akkurat noen unggutt han heller? Og jeg nekter å tro at dagens ungdom hverken har hørt om Apocalypse Now eller Gudfaren. :-\ Har hørt om om begge, sett begge og har begge(og plakat av begge) =) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Er synd når slike kjente personer blir borte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå