Gå til innhold

MacGyver sjefen er død!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist. Håper det går bra med MacGyver. Noen som vet hvem som tar over stillingen til Peter Thornton? Makkern' holder vel seg til felten noen år til, vil jeg regne med, før han får lyst til å rykke opp. :hm:

 

(... kag som nekter å innse at MacGyver bare er en serie ...)

Endret av kag
Lenke til kommentar
Dette er bare latterlig. Den gangen vår alles Gudfar Marlon Brando gikk bort så fikk han kun 15 hilsninger, men Dana Elcar (???!!!!!) får faktisk hele tre sider med kondolanser.

Yngre generasjon som ikke har hørt så mye om ham vil jeg tro

MacGyver er vel ikke akkurat noen unggutt han heller? Og jeg nekter å tro at dagens ungdom hverken har hørt om Apocalypse Now eller Gudfaren. :-\

Lenke til kommentar

Nei han er jo ikkje noko unggutt. Er 14, har jo fått med meg dei to filmene, skulle berre mangle. :)

 

Men har dog ikkje så mykje kunnskap om Marlon Brando. Det er tydeligvis meir av den yngre generasjon enn dei, (unnskyld meg) gamle på forumet. :wee:

Endret av Kjet!l^
Lenke til kommentar
Dette er bare latterlig. Den gangen vår alles Gudfar Marlon Brando gikk bort så fikk han kun 15 hilsninger, men Dana Elcar (???!!!!!) får faktisk hele tre sider med kondolanser.

Yngre generasjon som ikke har hørt så mye om ham vil jeg tro

MacGyver er vel ikke akkurat noen unggutt han heller? Og jeg nekter å tro at dagens ungdom hverken har hørt om Apocalypse Now eller Gudfaren. :-\

Har hørt om om begge, sett begge og har begge(og plakat av begge)

 

=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...