espensannes Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) hei, når jeg legger inn spill jeg har tatt backup på pc og skal legge de inn på xbox via flash fxp(ftp) blir ikke spillene registrerT på "spill". jeg kan altså ikke launche spillet der, men når jeg går inn på filbehandlinger, og velger et spill jeg har lagt inn med ftp, og så velge default.xbe filen går det og launche. hva skyldes dette? hvordan kan jeg gjör sånn at jeg kan launche det fra spill også? jeg har avalaunch takk Endret 14. juni 2005 av espensannes Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) En lur idè kunne vært å fortelle hvilket dashboard du bruker EDIT: Vet ikke om denne posten er lovlig heller da Endret 13. juni 2005 av sablabra Lenke til kommentar
mago Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) i evox.ini filen på partisjon C:\ må det stå (noe slikt) [Menu] Section "Root" { Section "Games" { AutoAddItem "e:\games\" AutoAddItem "f:\games\" AutoAddItem "g:\games\" SortAll } hvis du bruker evox dashboard (rediger plasering så denne matsjer DINN spillmappe på xboxen etter en restart av boxen, dukker nok spillet opp i menyen i avalaunch.xml (config står det. <path scanlevel="2"> E:\Games </path> <path> F:\Games </path> <path> G:\Games </path> så IKKE legg spilla i noe ANNET en det som står oppført. Endret 15. juni 2005 av mago Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Han kan jo tilføre den plaseringen til spillet i OS'ene f.eks legg til: avalunch: <path scanlevel="2"> E:\Games </path> <path> F:\Mine spill </path> <path> F:\Games </path> <path> G:\Games </path> f.eks evox: (evox.ini) Section "Games" { AutoAddItem "e:\games\" AutoAddItem "f:\games\" AutoAddItem "g:\games\" AutoAddItem "f:\Mine spill\" SortAll } Endret 15. juni 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå