genstian Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hva er det beste hashet av TA og sha1? ta.php Lenke til kommentar
???????? Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 TA er vel ikke en PHP funksjon... jeg liker best å kontrollere hele scriptet selv og bruke PHP funksjoner. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har du laget TA selv? Enten det, eller så har noen andre laget det. Det er vertfall ikke en PHP-funksjon. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Nokre innlegg er blitt fjerna. Då den som posta starten var ein liten "morroper" Endret 17. juni 2005 av Jankee Lenke til kommentar
???????? Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Nokre innlegg er blitt fjerna. Hvorfor? De var jo morsomme! I tillegg så illustrerte de et poeng som kanskje andre også ikke vet om... at hash er output fra f.eks. md5(). Jeg skjønner ikke vitsen med at de ble fjernet. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har du laget TA selv? Enten det, eller så har noen andre laget det. Det er vertfall ikke en PHP-funksjon. Ja, såpass fant jeg også ut, fant det heller ikke etter noen google søk... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Har du laget TA selv? Enten det, eller så har noen andre laget det. Det er vertfall ikke en PHP-funksjon. Ja, såpass fant jeg også ut, fant det heller ikke etter noen google søk... er vel bare en 10sider i verden som bruker det dog. fant en side med dette script på google for en stund siden, har 2 versjoner + en beta versjon. det virket bra, må bare spøre. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Dette kan jo være like bra som sha1 og md5 dette... Har ikke peil nok på hash funksjoner til å si om det er en bra algerbra den bruker osv... Et pluss med det er jo at der få som vet om eller i det heletatt har koden... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Dette kan jo være like bra som sha1 og md5 dette...Har ikke peil nok på hash funksjoner til å si om det er en bra algerbra den bruker osv... Et pluss med det er jo at der få som vet om eller i det heletatt har koden... algoritme Vil ikke stole så alt for mye på den algoritmen til å bruke den i seriøse prosjekter, i hvert fall. Å stole på at få vet om algoritmen er ikke noe man bør stole på, security by obscurity er ikke alltid så smart. Ville holdt meg til enten vanlig md5/sha1 eller en blanding av overnevnte. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 en sha-256/512 da? kan det være noe? Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Kanskje jeg leste feil. Men, hvis det er en funksjon som noen har lagd, kan noen vise meg hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Kanskje jeg leste feil. Men, hvis det er en funksjon som noen har lagd, kan noen vise meg hvor jeg finner den? se Vedlagt fil i første post så har du TA1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå