Speedy^ Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 hei jeg har POW geforce 3 ti 200 128 DDr . Jeg spiller en del data spill å er dritt lei av at sjermkortet mitt klikker ! eller er det det som klikker ? Når jeg spiller ,så bare helt uten videre så låser sjermkortet mitt seg ! Det bare freezer helt å lyden henger ! Å så må jeg reboot`e for at det skal blir bra ijenn, det er ingen ting annet som hjelper ! ( ikke alt+ctrl+del engang) Og jeg har ikke noen spess høg temp i verken kabiettet eller i CPu`en kabb temp : 40-45 C* Cpu temp : 50-55 C* ( desse temp`en er når jeg har spilt en stund ) ellers ca 5 - 7 C* lavere! å jeg har 2 stk Eneremax kabbinett vifter (80mm) som står å går, ikke på høyeste nivå men ca sann at dem fører 30-40 m3/timen ! å har go sirkulasjon i kabbinettet mitt med luft. jeg lurer på om noen har et godt forslag til hva jeg eventuelt kan finne på ? Å hva som er feil ? Jeg har en Amd Athlon 900mhz , 256 ddr (pc2100 , Orginal , menn har hatt Ram problem . Det fix`et jeg ved at jeg tol ut den ene brikken . kan det vere det at det er den som står i som er noe feil med ? fordi om alt annet virker fint ?) , msi k7t 266 pro HK , Enermax 300 W strømmforsyning. Trenger gode tips fort ! er så dritt lei at du kan ikke innbille dej d en gang! så Plz hjelp mj.. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 hei, har samme problem, jeg har et point of view gforce3 ti200 64 mb ddr samme problem henger seg i spill, men ikke i vanlig bruk, må ha et svar her asså!!!! Lenke til kommentar
Speedy^ Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2002 Ja jeg er dritt lei av det sjermkortet mitt ! Jeg trenger virkeli et svar! lurer på om det er noe dårli kjøling på den serien med sjermkort! (POW Geforce3 altså) Lenke til kommentar
felzius Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 kjøp nytt eller underklokk det :smile: eventuelt skaffe deg ny kjøler guider finner du overalt (feks her på Hardawre.no) Sjekk maskina mi da, å slutt å syt, noen har d værre :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Vennligst ikke post flere tråder om samme emne i forskjellige kategorier! Jeg stenger denne, men lar være å flytte den til "feilpostinger" ettersom det ikke _er_ en feilpostinger. PS: Multiple postinger med samme innhold oppfattes som spam og medfører øyeblikkelig utestengning. Dette gjelder ikke for dette tilfellet, men pass på senere. :smile: Denne tråden stenges da den har færrest svar. Henviser viderer diskusjon til denne tråden: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=43134&forum=14 Mvh. moderator yummy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg