Gå til innhold

Geforce 3 ti 200 stopper helt opp !

Speedy^

Anbefalte innlegg

hei

jeg har POW geforce 3 ti 200 128 DDr . Jeg spiller en del data spill å er dritt lei av at sjermkortet mitt klikker ! eller er det det som klikker ?

Når jeg spiller ,så bare helt uten videre så låser sjermkortet mitt seg ! Det bare freezer helt å lyden henger ! Å så må jeg reboot`e for at det skal blir bra ijenn, det er ingen ting annet som hjelper ! ( ikke alt+ctrl+del engang) Og jeg har ikke noen spess høg temp i verken kabiettet eller i CPu`en

kabb temp : 40-45 C*

Cpu temp : 50-55 C*

( desse temp`en er når jeg har spilt en stund )

ellers ca 5 - 7 C* lavere!

å jeg har 2 stk Eneremax kabbinett vifter (80mm) som står å går, ikke på høyeste nivå men ca sann at dem fører 30-40 m3/timen ! å har go sirkulasjon i kabbinettet mitt med luft.

jeg lurer på om noen har et godt forslag til hva jeg eventuelt kan finne på ? Å hva som er feil ?

Jeg har en Amd Athlon 900mhz , 256 ddr (pc2100 , Orginal , menn har hatt Ram problem . Det fix`et jeg ved at jeg tol ut den ene brikken . kan det vere det at det er den som står i som er noe feil med ? fordi om alt annet virker fint ?) , msi k7t 266 pro HK , Enermax 300 W strømmforsyning.

Trenger gode tips fort ! er så dritt lei at du kan ikke innbille dej d en gang! så Plz hjelp mj..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vennligst ikke post flere tråder om samme emne i forskjellige kategorier!

Jeg stenger denne, men lar være å flytte den til "feilpostinger" ettersom det ikke _er_ en feilpostinger.

PS: Multiple postinger med samme innhold oppfattes som spam og medfører øyeblikkelig utestengning. Dette gjelder ikke for dette tilfellet, men pass på senere. :smile:

Denne tråden stenges da den har færrest svar. Henviser viderer diskusjon til denne tråden:

http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=43134&forum=14

Mvh. moderator yummy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...